H&B Exclusive

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gesloten
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Ken het bedrijf verder niet maar aangezien die jongens hier schijnen mee lezen van mij het gratis advies iets met kritiek te doen i.p.v. proberen mensen de mond te snoeren.
Bij ons thuis stond vroeger (40 jaar terug) een mok met de tekst "een klacht is een kans"
Je "lastigste" klanten zijn vaak je beste ambassadeurs namelijk, kritische mensen moet je koesteren als klant :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

bouwpakket schreef: zo 5 december 2021, 12:01
skimons schreef: zo 5 december 2021, 11:10 Binnen drie uur na bovenstaande post al een sms van de directie of ik wil rectificeren of verwijderen.

Lijkt me niet verstandig om de tekst hier te posten. Maar deze sms versterkt mijn initiële ervaring en slechte gevoel.
Kom maar op met die tekst!
Dit dus :-q !
Ik ben zeer benieuwd.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Het is voor die lui al een standaard geworden. Er is zoveel shit over ze gezegd dus dan is een standaard verdedigings reactie wat ze doen. Ofwel dat zegt al meer dan 1000 woorden die ergens gepost wordt 🤔
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

aurelius schreef: zo 5 december 2021, 16:52
bouwpakket schreef: zo 5 december 2021, 12:01
Kom maar op met die tekst!
Dit dus :-q !
Ik ben zeer benieuwd.
We wachten nog steeds.
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Michel.nl schreef: zo 5 december 2021, 15:54 Ik kreeg al direct een pb via Facebook of ik mijn posting wilde verwijderen op Facebook. Want ze konden me juridisch aanpakken. En zouden ze.ookndoen met alle andere mensen hier op het forum.
Lekker snugger van ze... :D
Zorgt er voor dat dit topic een beetje in leven blijft zodat potentiële kopers mogelijk vooraf de recenties hier alvast even kunnen lezen.

Doen ze goed. :-q
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Er staat nergens in de wet dat je alleen positieve reviews op internet mag zetten. Dus pure bluf…
Het zegt wel veel over de instelling van die gasten.
Even de eigenaren googelen verduidelijkt al veel over de manier van reageren van die gasten.
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3461
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Goedenavond allen,

Lijkt me goed als we nu weer terug gaan naar de basis van / beginpost in dit topic: delen van eigen ervaringen met H&B exclusive. Dit kan zowel positief als negatief zijn maar altijd graag met respect.

Grtz
Herperduin
Moderator / Beheerder
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3461
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Wederom even opgeschoond en toch echt graag hier alleen eigen ervaringen delen.
Grtz
Herperduin
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Mijn enigste ervaring met ze is dat ik een keer reageerde op een advertentie op MP van een Cube stereo (FULL CARBON) waarvan de achterbrug aluminium was net als enkele andere fietsen met dit zelfde verhaal en hun hierop attendeerde .

Reactie was “bedankt”. Maar ze passen het niet aan.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

:lol:

Veel bedrijven hebben een standaard disclaimer in hun advertenties voor dat soort zaken (als in dat je geen rechten kunt ontlenen aan de gegeven informatie). Fabrikanten ook trouwens want de specificaties van fietsen veranderen ook nog wel eens maar dat geheel terzijde.
LosseSchroef
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 284
Lid geworden op: vr 11 oktober 2013, 15:20
Mijn mountainbike: ...krijg ik met speels gemak kapot... :)

Ik heb via MP een tijdje terug contact gehad met deze zaak omdat ze als een van de weinigen wat fietsen hebben staan en ik NU een fiets wilde. (beetje gefrustreerd omdat mijn project steeds langer gaat duren door het gebrek aan onderdelen). Het contact was best normaal/prettig maar vijf minuten op google leerde me dat de informatie bij de aangeboden fiets verre van klopte. Deze zaak staat op mijn persoonlijke zwarte lijst.
Nu ook op een gravelbike... :o
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Als ik het filmpje wat ik net op fb tegenkwam moet geloven hebben ze daar nu veel fietsen uit het topsegment staan😳
Mijn ervaring met hun is niet slecht geweest maar ook zeker niet goed te noemen, een vriend van me heeft daar toen ze nog niet zo lang bezig waren met hun praktijken een Trek x Caliber gekocht met de nodige mankementen maar voor een nog redelijk schappelijke prijs.
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Een geschil over dit topic tussen H&B Exclusive en Mountainbike.nl is aan de rechter voorgelegd.
Alle vorderingen van H&B Exclusive zijn afgewezen door de rechter.
Drie berichten uit het topic zijn verwijderd, zoals hieronder is te lezen.

Rechtbank beoordeelt (kritische) uitlatingen op het forum

Uitspraak op rechtspraak.nl

Ook verschenen over deze rechtszaak, door reporter en ICT-jurist Arnoud Engelfriet (Wikipedia)
Welke verantwoordelijkheid heb je als (kleine) forumbeheerder als een draadje ontspoort?

Voor een ieder die deelneemt aan een topic of een topic opent, het verzoek om dit even tot je te nemen, alvorens berichten te plaatsen.
De redactie heeft besloten dit topic gesloten te houden.
Voor vragen: rogier@mountainbike.nl
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Gesloten