Black Friday 2020

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Sjoerd!
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: di 20 november 2007, 20:15

Volgende week is het weer Black Friday en vroeg ik mij af welke bikeshops doorgaans goede aanbiedingen hebben?
Ik ben zelf op zoek naar een goede aanbieding voor een thermojack voor de winter, liefst van Endura.

Plaats hier dus alle Black Friday deals en voor Endura houdt ik mij speciaal aanbevolen ;)
Just 4 Fun
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Nou, jij eerst! :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Sjoerd!
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: di 20 november 2007, 20:15

Kapitein Iglo schreef: wo 18 november 2020, 11:46 Nou, jij eerst! :bier:
Ik wacht met spanning af ;) Geen ervaring met voorgaande jaren wat bikeshops betreft.
Just 4 Fun
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik ben werkelijk nog nooit een goede Black Friday aanbieding tegen gekomen. En met "goed" bedoel ik een aanbieding voor iets dat ik ook op dat moment nodig had. Het worden gewoon impulsaankopen omdat er een labeltje aanhangt met een lagere prijs.

Good luck :-q
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Sjoerd!
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: di 20 november 2007, 20:15

Kapitein Iglo schreef: wo 18 november 2020, 12:00 Ik ben werkelijk nog nooit een goede Black Friday aanbieding tegen gekomen. En met "goed" bedoel ik een aanbieding voor iets dat ik ook op dat moment nodig had. Het worden gewoon impulsaankopen omdat er een labeltje aanhangt met een lagere prijs.

Good luck :-q
Herkenbaar, echter ben ik nu wel echt op zoek naar in wind/thermo jack voor de winter. Ik heb wel een idee wat ik wil, maar zou het zonde vinden om deze week te kopen en er volgende week achter te komen dat er een betere deal had ingezeten. Als is het vooral marketingtechnisch een slim en opgeblazen concept.
Just 4 Fun
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Beste is om even bij al die webshops te kijken volgende week.

Maar heb al wel wat gezien wat mee gaat doen of zelfs al is begonnen:

CRC & Wiggle (zijn al begonnen)

Bike Components (heeft nu al de orange week)
zit zelf aan deze te denken: https://www.bike-components.de/en/Endur ... 2682-black

Bike24 begint op 27-11

12gobiking gaat ook meedoen
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Victor1977 schreef: wo 18 november 2020, 12:06 Beste is om even bij al die webshops te kijken volgende week.

Maar heb al wel wat gezien wat mee gaat doen of zelfs al is begonnen:

CRC & Wiggle (zijn al begonnen)

Bike Components (heeft nu al de orange week)
zit zelf aan deze te denken: https://www.bike-components.de/en/Endur ... 2682-black

Bike24 begint op 27-11

12gobiking gaat ook meedoen
Dat vind ik bij BC zo irritant: dikke aanbiedingen, maar eigenlijk gewoon op een enkel productje omdat het de laatste is in die maat/kleur. Voor mij is een BF-aanbieding er eentje waarbij je een goed verkrijgbaar product in de aanbieding mikt. B-C zal er overigens niet alleen in staan.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Kapitein Iglo schreef: wo 18 november 2020, 12:22
Victor1977 schreef: wo 18 november 2020, 12:06 Beste is om even bij al die webshops te kijken volgende week.

Maar heb al wel wat gezien wat mee gaat doen of zelfs al is begonnen:

CRC & Wiggle (zijn al begonnen)

Bike Components (heeft nu al de orange week)
zit zelf aan deze te denken: https://www.bike-components.de/en/Endur ... 2682-black

Bike24 begint op 27-11

12gobiking gaat ook meedoen
Dat vind ik bij BC zo irritant: dikke aanbiedingen, maar eigenlijk gewoon op een enkel productje omdat het de laatste is in die maat/kleur. Voor mij is een BF-aanbieding er eentje waarbij je een goed verkrijgbaar product in de aanbieding mikt. B-C zal er overigens niet alleen in staan.
Helemaal mee eens. Maar ik gooide die link hier omdat net er ook nog een L was en die is nu foetsie :o (Zeker ook maar 1)
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4699
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Ik krijg wekelijks een mail van Hibike en die hebben vaak best interessante deals. Pas nog wat baggy short en shirts gescoord voor echt lage prijzen :-q

Hoef ik niet BF af te wachten.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
klaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 858
Lid geworden op: vr 12 juli 2013, 15:35

Als je specifiek iets nodig hebt zou ik nu alvast even checken wat het kost. Vorig jaar (of was het alweer het jaar daarvoor?) een week voor BF een paar winterschoenen die in de aanbieding waren gekocht bij Futurum. Op donderdag ging de prijs naar de adviesprijs en op BF waren ze weer in de aanbieding. Echter wel voor meer geld dan ik ze net gekocht had.
goos
All rounder
All rounder
Berichten: 128
Lid geworden op: za 21 juli 2012, 15:09
Mijn mountainbike: mist een motortje!

Mocht er iemand een mooie rugzak van ongeveer 12ltr tegenkomen, voor een leuke prijs, hoor ik dat graag!
- Orbea Oiz XC - 2021
- Scott Scale 930 - 2019 [Gepensioneerd]
- Giant Talon 1 - 2014 [Gepensioneerd]
- Scott Aspect 2011 - 2011 [Bevindt zich ergens in oost-europa]
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Het kan lonen om hetzelfde artikel bij meerdere shops in de gaten te houden. Vorig jaar de Gore C5 trail hooded jacket voor 190 ipv 269 gescoord. Had `m al 2 weken lang in 5 verschillende shops in m`n mandje zitten en de prijs wilde maar niet zakken. Uiteindelijk op BF na het werk was prijs bij Bike-discount, de overige shops gingen niet mee of zo laag.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

goos schreef: do 19 november 2020, 14:06 Mocht er iemand een mooie rugzak van ongeveer 12ltr tegenkomen, voor een leuke prijs, hoor ik dat graag!
Nou da's wel heel breed. Daar ga ik niet voor zoeken, moet je wel met wat meer vereisten komen :bier:

Drinkzak erin bijvoorbeeld?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Sjoerd! schreef: wo 18 november 2020, 12:05 Als is het vooral marketingtechnisch een slim en opgeblazen concept.
Ik was onlangs bij een plaatselijke fietsenmaker. Heb een nieuwe broek aldaar gekocht, onder het mom ‘dan weet ik wie die plak kaas op de boterham heeft’.
Helaas is het een onprettige, want te gladde, broek. Maar al wel 1x gedragen. En de volle mep betaald, wat ik natuurlijk vooraf wist. Die volle mep is het waard want ik krijg een ander model.
Voor dit jaar, net als voorgaande jaren, ben ik dus bijvoorbaat al klaar met de opgeblazen marketing. Just my 2 cents :bier:
goos
All rounder
All rounder
Berichten: 128
Lid geworden op: za 21 juli 2012, 15:09
Mijn mountainbike: mist een motortje!

Kapitein Iglo schreef: do 19 november 2020, 15:26
goos schreef: do 19 november 2020, 14:06 Mocht er iemand een mooie rugzak van ongeveer 12ltr tegenkomen, voor een leuke prijs, hoor ik dat graag!
Nou da's wel heel breed. Daar ga ik niet voor zoeken, moet je wel met wat meer vereisten komen :bier:

Drinkzak erin bijvoorbeeld?
Haha, ik vraag absoluut niemand om te gaan zoeken, dat durf ik niet te vragen. Maar ik zal mijn vraag herformuleren;

Mocht er iemand een rugzak tegenkomen die voldoet aan het onderstaande, verneem ik dat graag:
- ongeveer 12 liter (niet te klein, moet wel iets inkunnen, maar gaan rugzak voor dagenlange tochten);
- drinkzak reservoir (2 liter is meer dan zat);
- voldoende opbergmogelijkheden / veel kleine vakjes;
- inclusief of mogelijkheid tot rugprotectie (ga zeker geen downhill rijden, maar nog geen 3 weken geleden de rug gebroken op Schoorl, en kon de vraag: 'waarom wel een helm en geen rugprotectie?' niet meer beantwoorden).
- Orbea Oiz XC - 2021
- Scott Scale 930 - 2019 [Gepensioneerd]
- Giant Talon 1 - 2014 [Gepensioneerd]
- Scott Aspect 2011 - 2011 [Bevindt zich ergens in oost-europa]
Plaats reactie