Contact met Fox racing??

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Paul!
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 22 januari 2021, 19:51

Paul! schreef: do 22 april 2021, 11:46 Zondag een mail naar Fox gestuurd voor een aantal producten die ik wil retourneren, tot nu toe 0 reactie.
Heb de mail toegevoegd en het pakketje vandaag verzonden en de verzendkosten via paypal geclaimd.

Ben benieuwd, maar vind het wel slordig dat ze nauwelijks info op de site hebben staan en niet bereikbaar zijn.
De retourkosten (via Paypal) heb ik inmiddels wel terug.

Fox houdt zich nog stil, zojuist nog maar een mail aan gewaagd. We wachten het maar weer af.
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Volgens mij gaat het niet helemaal soepel bij ze je kan nu enkele dagen al niet meer bestellen via de website.
Paul!
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 22 januari 2021, 19:51

Nog steeds 0,0 reactie vanuit Fox, maar wel een mail van Paypal dat het aankoopbedrag teruggestort is. :)
Fleumert
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 6 maart 2021, 17:52

Goeiemiddag allemaal,

ik heb i.v.m. de nieuwe hobby getracht een Fox Speedframe Pro helm aan te schaffen via de officiele website. Betaling via iDeal gedaan, so far so good maar daarna kwam ik op een foutmelding terecht op de pagina. Geld van de bank was weg, website was nergens iets te vinden, geen mail gehad met bevestiging.

Vervolgens nog even een dagje gewacht of er misschien een bevestigingsmail zou volgen maar niks. Daarna meerdere mailtjes gestuurd via het contactformulier en zelf geprobeerd te bellen naar meerdere nummers die aan Fox gekoppeld zouden zijn maar of ze bestaan niet of er wordt niet opgenomen.

Hebben jullie hier ervaring mee? Ik las op facebook wel wat slechte reacties maar ik ging er toch vanuit dat een groot merk als Fox zijn zaakjes wel op orde zou hebben! Ik hoop dat het nog goedkomt maar voorlopig is mijn €160,- weg en heb ik nog niks van bevestiging gehad dat de helm onderweg is ...
Crasstest
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: ma 2 april 2012, 20:02
Mijn mountainbike: Canyon; Strive, Nerve, Stiched, Dude, Exceed

ik meen dat er laatst ook iemand problemen had met een bestelling bij fox, volgens mij voor een broek ofzoiets. in dat topic ging het ook over contact leggen met fox.

Dat zou je even kunnen proberen terug te vinden hier.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Ik denk dat je hier verder mag.
viewtopic.php?f=22&t=148534
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Ben benieuwd of het wel de echte fox site was aangezien je daar al een tijdje niet meer met iDeal kan betalen
Laatst gewijzigd door ThaSingleTrackMastah op zo 18 juli 2021, 12:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Samengevoegd met het onderwerp dat Kevin noemde
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Sabazius schreef: zo 18 juli 2021, 09:00 Ben benieuwd of het wel de echte fox site was aangezien je daar al een tijdje niet meer met iDeal kan betalen

Dit dus. Ondanks mijn eerdere uitspraken om daar niets meer te kopen toch gisteren nog wat casual kleding besteld. Vette korting en gratis verzenden kon ik toch niet weerstaan. Maar je kan idd niet met Ideal betalen.
Gebruikersavatar
38x10
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2045
Lid geworden op: ma 29 mei 2017, 15:02
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 / RAAW Madonna

Voordeel van met PayPal betalen is dan weer dat je waarschijnlijk je geld retour krijgt als er niks geleverd wordt.
Niet bikers, de leegheid van die levens schokt me. (Vrij naar Tim Krabbé)
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Ze hebben tegenwoordig wel het retour formulier op de website staan met een omschrijving hoe terug te sturen. Dus ze boeken vooruitgang :lol:
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Nog steeds ruk hoor !, retourformulier blijft licht grijs ) click button) op de site bij je account , en op de mail 2 weken later een summiere reactie , uiteindelijk retour gestuurd naar Fox Nederland, daar zijn de items al weer 3 weken geleden gearriveerd , maar reactie :~ :(

Ja geld aannemen binnen 48 uur , maar terug storten van de geretourneerde items :roll: , :cry:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Klopt had ik de laatste keer ook al last van. Antwoord op mail duurde twee weken had wel binnen een dag mijn geld terug toen ik de kleding terug had gestuurd
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Ik had gekozen om het met PostNL te retourneren naar opgegeven adres , zelf het nummer op de doos geschreven en de pakbon met adres gegevens in de doos.

Op Vrijdag 10 juni ontvangen ,maar daarna blijft het stil , nu maar weer een mail gestuurd , want aan de telefoon kom ik steek verder met ze . Anders ga ik wel via PayPall mijn geld terug vragen. Wel jammer want ze suggeren , dat het een NL bedrijf is met een NL nummer , maar als je belt wordt doorgeschakeld naar een Engelstalig receptionist , die je weer door verbindt met een Engstalige medewerker ....

We wachten maar weer af .... :-?
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Volgens mij zit fox Europa in Barcelona en zit in Eindhoven alleen een magazijn welke is ondergebracht bij een groot transport bedrijf ( XPO logistiek)
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Sabazius schreef: di 28 juni 2022, 07:40 Volgens mij zit fox Europa in Barcelona en zit in Eindhoven alleen een magazijn welke is ondergebracht bij een groot transport bedrijf ( XPO logistiek)
Klopt , daar ben ik inmiddels ook achter . :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Plaats reactie