Leuk dat je dit topic opent, ik zocht een week geleden nog naar een topic over Reefo's om even een pluim in te droppen en heb toen uiteindelijk geen nieuwe geopend.
Ik heb dit najaar 2 vorken en een demper laten servicen door Brian. Heel erg tevreden over. De demper (X2) bleek totaal vernield en hij heeft duidelijk een hoop tijd gestoken in het uitzoeken wat er is gebeurd en of Fox nog wat voor me kan betekenen (maar het is een OEM product)
Eén ding waar ik iets minder over te spreken ben is zijn reactie op een nieuwe DVO Sapphire 34 die ik tegelijkertijd liet inkorten naar 130mm. Hij is duidelijk geen grote vrienden met DVO (vroeg meteen of ik hem niet wilde retourneren) en dat mag, maar na het inkorten van de vork liep deze totaal niet soepel. Ik ben vervolgens teruggegaan met de vork in m'n hardtail en hij vond het gevoel wat ik had "horen bij een DVO vork met OTT". Toen ik er de volgende dag toch maar een rondje op maakte merkte ik dat het totaal niet goed zat. De vork vervolgens (hij was nieuw) maar naar de verkoper (Bike24) gestuurd, deze hebben hem laten onderzoeken door de DVO partner in Europa Cosmic Sports en hij blijkt niet goed te zijn. Inmiddels heb ik een Pike besteld, omdat er daarna nog wat dingen zijn misgelopen bij Bike24 of Cosmic Sports en ik wel even klaar was met DVO.
Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Brian en het is een ontzettend aardige vent. Ik doe het meeste aan m'n fietsen zelf maar ik denk dat ik iedereen aan zou raden hem een fiets te laten opbouwen. Alleen het DVO verhaal... laat je niet zo leiden door een mening die je hebt op basis van problemen die je tegen komt. Brian is lyrisch over Ohlins maar als je DVO’s serviced en tuned dan moet je het product niet teveel afkraken!
Nog een plusje: ik hoorde dat hij Norco dealer wordt