Verkoper "trail"-helmen in NO-Nederland

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Hallo,

Ik wil op zoek naar een trail-helm (zo een met de achterkant lager, bijv. de Giro Chronicle), en heb de voorkeur om in een winkel te gaan passen. Zijn er winkels in NO-Nederland (Overijssel, Zuid-Drenthe) die hier een uitgebreider assortiment van hebben? Ik heb geen zin om meerdere winkels af te gaan, die maar 1 of 2 van deze helmen hebben....

Alvast dank!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Met een fysieke shop kan ik je niet helpen, maar misschien is het een alternatief enkele helmen te bestellen bij een webshop die gratis retourneren aanbiedt? Ik heb zo ooit drie helmen bij Futurumshop besteld en de best passende gehouden (dat waren toevallig ook trailhelmen, een Bell Super, Alpina Carapax en Troy Lee A1).

Heel veel fysieke winkels in NL zijn nog steeds erg gericht op racefietsen en xc-mountainbike(r)s.
Zodra je iets anders zoekt -trailhelmen, protectie, shorts, fiets met meer dan 120mm veerweg- wordt het lastiger...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Johnny Hoogmoed
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 427
Lid geworden op: do 14 augustus 2014, 08:30

Bikester doet ook aan gratis retourneren, bestel daar al een paar jaar en nooit gekke dingen meegemaakt. Afhandeling van retour duurt iets langer (1,5 week ofzo) want is Duits.

Als je bereid bent iets verder te rijden, kan je bij Doetinchem de grens over rijden naar Bocholt. Daar zit Rose en die hebben wel een redelijk aanbod. Ik heb daar mijn IXS Trail RS Evo gekocht.
Roads? Where we're going, we don't need roads.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Online is gewoon de beste optie. Meerdere bestellen zoals Kermit al aangeeft en de rest terug sturen.
En als je met PayPal betaald krijg je 12 keer per jaar de retourkosten vergoed mocht de winkel geen gratis retour aanbieden.
Gebruikersavatar
Johnny Hoogmoed
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 427
Lid geworden op: do 14 augustus 2014, 08:30

Dat van PayPal wist ik dan weer niet, good to know :-q
Roads? Where we're going, we don't need roads.
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Dank voor jullie reactie, ga ik dat uitzoeken en ergens online bestellen.
Plaats reactie