www.mtb-brakepads.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

En de link stond er al. :-D
awinkel schreef: ma 18 november 2019, 15:01 Veel te duur die dingen van mtb-brakepads.nl
Ik koop altijd 4 setjes van 6 euro op Aliexpress en die functioneren prima.
Ze piepen niet, remmen uitstekend en zijn slijtvast.
Na de Grand Raid BCVS in Zwitserland (125km versie) waren ze zowel voor als achter nog niet voor de helft op, ondanks dat ik heel wat heb moeten remmen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Het blijft vreemd dat de positieve reacties in dit topic telkens van witte helmpjes komen, die meteen in hun eerste of 2e post de loftrompet steken over deze blokjes.
Geen idee hoe ik die reacties moet inschatten. Hoeveel ervaring hebben deze bikers, waar rijden ze, enz
(Of is het gewoon meneer brakepads die zelf af en toe iets post?)

Want teveel geld uitgeven is niet mijn ding, maar besparen op de verkeerde manier ook niet.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Weet nu even niet welke kleur helm ik heb, maar gebruik wel al jaren de nep blokjes. Werkt prima, zowel hard als zacht.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

ThaSingleTrackMastah schreef: zo 29 december 2019, 13:51 Het blijft vreemd dat de positieve reacties in dit topic telkens van witte helmpjes komen, die meteen in hun eerste of 2e post de loftrompet steken over deze blokjes.
Geen idee hoe ik die reacties moet inschatten. Hoeveel ervaring hebben deze bikers, waar rijden ze, enz
(Of is het gewoon meneer brakepads die zelf af en toe iets post?)

Want teveel geld uitgeven is niet mijn ding, maar besparen op de verkeerde manier ook niet.
Ik vind dat je het nog bijzonder voorzichtig verwoordt.
bluebiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 9 oktober 2014, 22:10

awinkel schreef: zo 29 december 2019, 09:54 Wat zijn volgens jou dan de voordelen van de duurdere remblokken?
Gewoon de bewezen kwaliteit
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

ThaSingleTrackMastah schreef: zo 29 december 2019, 13:51 Het blijft vreemd dat de positieve reacties in dit topic telkens van witte helmpjes komen, die meteen in hun eerste of 2e post de loftrompet steken over deze blokjes.
Geen idee hoe ik die reacties moet inschatten. Hoeveel ervaring hebben deze bikers, waar rijden ze, enz
(Of is het gewoon meneer brakepads die zelf af en toe iets post?)
Vrijwel zeker dat laatste. De eerste post was dat al meer dan duidelijk. URL vd site ook als titel gebruiken. Overduidelijk spam/reclame/nep reviews.
yves
Reporter
Reporter
Berichten: 3938
Lid geworden op: do 7 oktober 2004, 15:17
Mijn mountainbike: Trek procaliber 9.7, trek slash , trek cross rip, 2020 trek fuel ex 9.7 , trek remedy 8
Contacteer:

Voor wat het waard is, want subjectief blijft het toch . Paar jaar terug per toeval eens een paar setjes gekocht en inmiddels heb ik ze op al mijn fietsen zitten en rij van downhill/ enduro in de bergen tot gewoon xc in de modder . Ik heb ze dus redelijk goed kunnen testen ( En met 90kg hebben ze het best zwaar gehad ) en heb nog geen reden om voor andere blokjes te kiezen (ik wissel wel tussen de diverse compounds die ze hebben) .daarbij vind ik het prettig dat ze constant zijn in voorraad, prijs en levering ( altijd super snel ) ..

Kortom ik rij er nog lekker mee door
Emil1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 23:27
Mijn mountainbike: Chinees met Ryde wielen en Sram XO

Ook ik fiets al een tijd met deze remblokken in mijn Hope Tech3 X2 remset en ik kan niet anders zeggen dat ze gewoon doen wat ze moeten doen. Meestal steek ik de organic versie met kevlar compound. Gewoon prima blokken voor de helft van het geld dan de originele remblokken.
De meeste mensen weten het niet, maar je kunt ook dingen doen zonder het op facebook te zetten.
Gebruikersavatar
Herrick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 09:03
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro (2018)

Ik heb vorige week ook een setje gekocht (metal) en ik heb geen klachten gehad tijdens de Drenthe 200. Remmen goed, niet duur en snel geleverd.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mooi dat er ook echte reacties zijn.
Dan kan meneer brakepads.nl nu ophouden met zn Dotan streken en gewoon weer blokjes gaan verkopen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Brambobeers
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 1 januari 2017, 14:28

Heb voor mijn magura thirty 4pot ook een set besteld metallic en specific ebike voor men emtb
Hopelijk langere levensduur dan de originele (40km modder rit)
Laatst gewijzigd door Brambobeers op do 2 januari 2020, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 29 augustus 2023, 07:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Brambobeers
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 1 januari 2017, 14:28

Mario070 schreef: do 2 januari 2020, 21:23
Brambobeers schreef: do 2 januari 2020, 15:34 (40k modder rit)
Mijn komputer taal is niet zo best, maar hoeveel km was dat in gewone taal :-D :-q
Aangepast 😉
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5839
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 29 augustus 2023, 07:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Heb m'n 3e setje remblokken daar gekocht en weinig problemen met die dingen gehad.
Snel geleverd en passen/remmen goed.
Had zelfs nog een set remblokken in de verpakking liggen(die lagen al lang buiten de levertijd nog netjes in de kast),kon ze terug sturen en netjes geld terug gekregen :-q
:bier:
Plaats reactie