Heuvel Bike Parts

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Maurice88
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 2 januari 2012, 01:34

Heb ook wel meerdere malen wat bij hem gekocht.
Aardige gozer met verstand van zaken.
Hij heeft mooie delen liggen (vooral het duurdere segment) soms ook een complete fiets.
Maar zie dat hij ook veel voor de racer te koop heeft de laatste tijd.
En hij woont nu in Holten i.p.v. Gorssel.
Tarwetijger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 11 mei 2020, 21:40
Mijn mountainbike: Olympia Iron '22

Ik reageer ook maar even. Onlangs een complete XT 1x12 groepset gekocht bij Stefan.
Best een bedrag, maar naar aanleiding van de positieve MP beoordelingen en dit topic durfde ik het wel aan.
Ik wilde het liefst afhalen maar kon dat moeilijk gepland krijgen, het spul is op zijn suggestie aangetekend verstuurd.
Na ontvangst kon ik niet laten om te vragen hoe hij aan die spullen komt, hij heeft heel wat - soms lastig verkrijgbare - spullen op MP staan. Antwoord: "Ik heb veel contacten in deze categorie onderdelen. Lastig verkrijgbaar is inmiddels verleden tijd. Veel is weer volop leverbaar zoals voor de corona."
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ik heb meerdere keren onderdelen gekocht bij Stefan en dat is altijd dik in orde :-q zoals ik eerder onder dit topic heb geschreven :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
sandercl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 7 augustus 2019, 16:55

Tarwetijger schreef: ma 28 november 2022, 12:11 Ik reageer ook maar even. Onlangs een complete XT 1x12 groepset gekocht bij Stefan.
Best een bedrag, maar naar aanleiding van de positieve MP beoordelingen en dit topic durfde ik het wel aan.
Ik wilde het liefst afhalen maar kon dat moeilijk gepland krijgen, het spul is op zijn suggestie aangetekend verstuurd.
Na ontvangst kon ik niet laten om te vragen hoe hij aan die spullen komt, hij heeft heel wat - soms lastig verkrijgbare - spullen op MP staan. Antwoord: "Ik heb veel contacten in deze categorie onderdelen. Lastig verkrijgbaar is inmiddels verleden tijd. Veel is weer volop leverbaar zoals voor de corona."
Ja ik had dus dezelfde vraag. Had toen een specifieke cassette nodig die in de grote Duitse webshop (zelfs alle grote europese webshops) al meer dan 6 maanden niet meer binnen kwam en hij had die toen gewoon liggen
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Die contacten lijken ook verdacht veel op dezelfde als RCZ. Want spullen die daar in de aanbieding zijn heeft hij vaak ook te koop voor de NL'se webshop prijzen. Dus of er is ergens een groothandel waar zowel hij, RCZ en anderen inkopen of er is een direct lijntje.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Plaats reactie