Gisteren mijn eerste bestelling via Winnfield gedaan op http://www.progravity.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; .
Voorlopig kan ik zeggen, goede communicatie en zeer goede prijzen, voor mijn bandenset

Kon nergens de Maxxis Ardents krijgen in 2.4, maar hij heeft ze al besteld voor mij voor een leuke prijs

Progravity is een webshop die zich vooral richt op het gravity gerelateerde mountainbiken. Maar ook voor XC kunnen ze gewoon heel veel leveren.
Voor enduro, freeride en downhill artikelen ben je bij hun dus aan het juiste adres.
Mocht je een artikel zoeken dat niet wordt getoond in hun webshop kan je altijd vrijblijvend contact met hun opnemen. Zij willen graag proberen het door jou gezochte artikel te leveren. Hebben ze voor mij ook gedaan.
+ Geen verzendkosten vanaf 100€
Progravity levert o.a producten van: All Mountainstyle, Azonic, Brunox, Cateye, CaneCreek, ChrisKing, Continental, Crankbrothers, Drift, DT Swiss, DMR, Enduro Bearings, Ergon, E thirteen, Exustar, FIST, Finish Line, FSA, Formula, Garmin, Hydrapak, Jagwire, Joe's, Knog, KMC, LizardSkins, Lezyne, Magura, Marzocchi, Maxxis, Mozartt, Muc off, Mighty tools, NSbikes, Onza, Problem solvers, Renthal, Reverse, RockShox, Royal Racing, Salsa, San Marco, Schwalbe, SDG, Shimano, SIXSIXONE, SIXPACK, Sram, SKS, Surly, Swiss eye, Thomson, Topeak, Truvativ, XLC, Zimtstern.
Dus voor een ieder wat wils... Zowel voor de XC'er als de Gravity en Endurist tot aan de DH'er...