bike24

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Hier deze week ook een levering , Maandag besteld en vrijdag in huis , en gelukkig weer het meeste op voorraad wat ik nodig had :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Blijvend goede ervaringen hier. Voor de vakantie frametas voor gravelbike besteld en na de rit zag ik dat er een paar naden niet goed gestikt waren (miste een dubbele stiknaad en een stukje zelfs niets).

Dus even foto gestuurd. Kreeg ik 1 dag later direct reactie met bericht dat ze het aankoopbedrag teruggestorten :o

Niet om gevraagd maar dit was de oplossing die ze aanbieden. Binnen 2 dagen stond het geld al op mijn rekening. Erg netjes.

Net als lagers voor mijn gravelbike. Praxis crankstel heeft 30/28 mm lagers van enduro. Die liep (de 28mm) al snel korrelig en ging kraken. Contact gezocht 2 nieuwe opgestuurd gekregen maar helaas 2x 30mm. Weer gemaild bericht terug dat ze de 28mm niet op voorraad hebben maar in backorder zetten of ik mocht elders voor €15 bestellen.
Nergens te krijgen dus krijg ik nog een lager zodra op voorraad.

Oh en nieuwste bestelling met vnl racefiets spullen voor collega zijn onderweg. Morgen binnen woe avond besteld.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

Ik ben ook wel te spreken over ze. Tot Corona bestelde ik bijna alles bij BC, maar die hebben veel niet en het valt me op dat bike24 toch wel wat heeft.

Enige minpuntje is dat de verpakkingen niet altijd heel goed dichtgeplakt zitten, waardoor de koerier er nog een laag plakband overheen moet doen om de boel dicht te houden.
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Afgelopen weken door een groeifiets twee keer besteld bij Bike24, ze hadden de juiste onderdelen, voor een nette prijs, goed verpakt en nu met retour stickers en formulieren en ook nog eens binnen evenwel geleverd.
Lekker fietsen!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29836
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Onlangs wat spul besteld (spaken, velgen, tape etc).
Binnen een week gratis bezorgd op het Iberisch schiereiland (DPD) :-q
Erg netjes als je nagaat dat post.nl er meestal 2 weken voor nodig heeft.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Koban
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1110
Lid geworden op: zo 19 april 2020, 08:32
Mijn mountainbike: twee wielers
Contacteer:

Mijn ervaring met bike24 is erg goed. Versturen vrij vlot. Uitdaging zit eerder bij de vervoerder(s). Zelfs retourneren gaat soepel. Bike24 is samen met andere DE shops eerste waar ik kijk als ik wat nodig heb.

Gister een nieuwe helm besteld POC Kortal Race en is nu onderweg naar NL> :-q
GPX routes Rechswald --> Reichswald.nl
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Koban schreef: di 12 oktober 2021, 14:47 Mijn ervaring met bike24 is erg goed. Versturen vrij vlot. Uitdaging zit eerder bij de vervoerder(s). Zelfs retourneren gaat soepel. Bike24 is samen met andere DE shops eerste waar ik kijk als ik wat nodig heb.

Gister een nieuwe helm besteld POC Kortal Race en is nu onderweg naar NL> :-q
+1 :-q
bongo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 451
Lid geworden op: ma 30 juli 2012, 10:33

+2 :-q
melf#50
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 19 oktober 2020, 20:26

21 december om 23:18 besteld , vanmorgen ontvangen :)

Netjes vanuit Duitsland.

weer tevreden! :-q
melf#50
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: ma 19 oktober 2020, 20:26

Koban schreef: di 12 oktober 2021, 14:47 Mijn ervaring met bike24 is erg goed. Versturen vrij vlot. Uitdaging zit eerder bij de vervoerder(s). Zelfs retourneren gaat soepel. Bike24 is samen met andere DE shops eerste waar ik kijk als ik wat nodig heb.

Gister een nieuwe helm besteld POC Kortal Race en is nu onderweg naar NL> :-q

En daar kom ik dus nu ook (weer) achter , de 2e zending van Bike24 gaat dus helemaal mis.

Maarja , GLS ...... :((

Vrijdag het vorige pakketje netjes geleverd , en nu opeens zou er een probleem zijn met het adres , en of ik even wil zorgen dat mijn naam op de deurbel staat ofzo.. GLS , wat heb ik daar al wat mee beleefd!
Ger964
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: za 19 januari 2013, 13:32

20-12 een bestelling bij Bike24 gedaan.
21-12 mail dat betaling binnen is.
27-12 mail dat bestelling op tussenstation ligt.
28-12 mail met verzoek tot het geven vd juiste adres gegevens (die correct waren)

Wordt verstuurd met GLS.

Nog geen vooruitzicht op datum van levering.

Op 22-12 bij bike-discount een bestelling gedaan en vandaag 28-12 geleverd gekregen met DPD.
ElTrappo
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 23 juni 2021, 23:14
Mijn mountainbike: Cube Reaction C:62 Race

Bike24 heeft echt veel, en blijkbaar grotere voorraden dan de concurrenten.
Voor een duitse webshop zijn ze behoorlijk vlot. Dus ik bestel er toch wel met enige regelmaat.

Verpakken gaat niet perfect, ik heb ook 2 dozen met tape van GLS gerepareerd binnengekregen.

En speaking of GLS. Tja, dat vormt natuurlijk de zwakste schakel in het geheel. Niet betrouwbaar in mijn regio.
In november had ik een pakket dat 3x op "vandaag afleveren" stond. De hotline bellen kan helpen, de chauffeur gaf aan gebeld te zijn door het hoofdkantoor, toen hij het uiteindelijk op vrijdagavond om 19.30 kwam afleveren. Tot aan de nok toe volgepland, en ik zat op het eind van de route. Tja, aan hem lag het dus niet.

Ik kan ze eens mailen of een andere vervoerder geselecteerd kan worden. Zij kunnen tenslotte ook in de tracking zien dat het niet zo soepeltjes loopt met GLS...
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Velgen, spaken en nippels besteld. Wat krasjes op 1 velg. Kreeg netjes €30 refund op een velg die al met al maar €58 kostte!

Bestelling was dit keer binnen 3 dagen geleverd. Zelfs in de week dat ze dus eigenlijk dicht waren ivm feestdagen.

Er gaat idd wel eens wat mis qua verpakken, of dat er iets mis is maar je krijgt zonder enige moeite een tegemoetkoming. Klant is koning bij deze webshop.

Mijn favoriet met bike discount :-q
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1303
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Vorige week zondag een racefiets, een Giant Contend AR2, bij bike24 besteld.
Maandag kreeg ik een mail met een foto van een minuscuul krasje op het stuur. Of ik akkoord was met €50 korting als compensatie. Nog eens zo'n 5% korting op de 17% korting die ik al had. In totaal € 1045 betaald voor de fiets. Top geregeld dus.
Verder verpakt in een enorme doos, maar dan ook echt enorm. Alleen het stuur zat, goed verpakt, los in de doos, verder zaten de wielen erin en stond het zadel op de hoogste stand. Fiets zat in dikke dekens beschermingsmatetiaal. Ook top dus.
Helaas was de bezorgers van vrijdagmiddag tot maandagochtend onderweg en kon ik 'm pas vandaag testen.
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Jo_VdB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 13 december 2020, 19:29

Ook ik heb al verschillende keren iets bij hun besteld vanuit België.
Tot heden altijd én snel geleverd én correct.
Ik ben dus tevreden over hun service momenteel.
Plaats reactie