Was ook mijn ervaring, communicatie en service is ronduit slecht. Voor mij 1x nooit meer.
Wat ie nu bij Juan flikt is gewoon belachelijk. Niet slim ook, in dit "online reviews" tijdperk.
Was ook mijn ervaring, communicatie en service is ronduit slecht. Voor mij 1x nooit meer.
En toch, net als in het geval van Juan, laat de communicatie wel degelijk te wensen over. Als bedrijf in die markt wéét je dat de onderdelen voor een bepaald model niet meer leverbaar zijn of lang op zich laten wachten. Als je zoiets niet kan servicen, moet je de klus niet aannemen.rokl schreef: ↑do 8 april 2021, 19:22 Voor mij wordt de kwaliteit van een bedrijf pas dan duidelijk op het moment dat zich een probleem voor doet. Snelle levering/reparatie of goede communicatie vind ik minder belangrijk.
Dat er geen onderdelen voor de terralogic meer te krijgen zijn vind ik persoonlijk een schandaal en hiervoor is Fox verantwoordelijk.
Liefst beide. (Waarbij in de buurt een relatief begrip is. Oirschot ligt ook niet bepaald naast de deur).
Ik heb meestal tijd voldoende. En ik vind het leuk om onderhoud zelf te doen en te leren wat ik nog niet kan.
Onderhoud aan demper, vork en dropper, zelf doen? Ja dat vond ik leuk.
Nu vind ik service en daarvoor betalen leuker Want ik weet dat het in 1x goed is. En mocht het onverhoopt toch tegen zitten dan is er service, reële service. Voor een reële prijs.
O je wilt weten waar in Rhenen.
Op de rekening stond: "Onderhoud Fox 32, complete rebuild kit en vacuum afpersen."TenZNL schreef: ↑do 8 april 2021, 22:04En toch, net als in het geval van Juan, laat de communicatie wel degelijk te wensen over. Als bedrijf in die markt wéét je dat de onderdelen voor een bepaald model niet meer leverbaar zijn of lang op zich laten wachten. Als je zoiets niet kan servicen, moet je de klus niet aannemen.rokl schreef: ↑do 8 april 2021, 19:22 Voor mij wordt de kwaliteit van een bedrijf pas dan duidelijk op het moment dat zich een probleem voor doet. Snelle levering/reparatie of goede communicatie vind ik minder belangrijk.
Dat er geen onderdelen voor de terralogic meer te krijgen zijn vind ik persoonlijk een schandaal en hiervoor is Fox verantwoordelijk.
En ik mis in jouw verhaal ook wat er dan wel met de vork gedaan is, terwijl er geen parts te krijgen waren? Ik krijg het idee dat de vork zo, snel en met de franse slag, weer in elkaar is gezet zonder schoonmaken en/of smeermiddelen, maar wel een dikke rekening sturen... Heb je dat ding naderhand nog wel eens open gehad?
En dat van Juan...zeggen dat er geen parts te krijgen zijn en zo een nieuwe dropper verkopen? Juridisch zal het vast wel correct zijn maar dit soort truken gebruiken ze in de louche autohandel ook...Jet Cars is er niets bij
Bel ze even op. Ze zitten midden in een verbouwing. Geen excuus maar ik heb de ervaring dat je met bellen gelijk een goed antwoord krijgt.