Aanvulling op bovenstaande. De claim van 88 euro wordt uitgekeerd ondanks dat ik heb aangeven het pakket zelf te hebben opgehaald. Had voorgesteld dat ze m'n reiskosten aan een goed doel mochten overmaken, maar nu antwoorden ze dat ze het zien als coulance aan mij en dat ik dat zelf dan aan een goed doel mag overmaken. Daar hou ik dan wel weer van. Kortom, thumps up voor de klantenservice van FedEx die telkens snel reageert.balboa schreef: ↑za 19 december 2020, 15:30Dat het allemaal wat langer duurt in deze tijd vind ik geen enkel probleem, maar als ze een pakket gaan bezorgen bij dezelfde straat en huisnummer, maar in een compleet andere plaats, dan vraag ik me af waar ze mee bezig zijn. In dit geval FedEx. Helemaal bizar vond ik dat de koerier de eerste keer het pakketje mee retour depot had genomen, maar gemakshalve wel de afleverstatus op afgeleverd had gezet met mijn naam er bij. Gebeld met FedEx en het bleek op depot te liggen. Volgende dag nieuwe aflevering, maar dus op in de verkeerde plaats. Bizar om te zien dat handmatig de postcode was aangepast.
Klantenservice FedEx was dan wel weer goed, maar helaas bleek het pakket niet meer te achterhalen..... Kreeg een vergoeding van 88 euro voorgesteld wat in schril contrast tot de echte waarde stond. Uiteindelijk is het pakketje toch nog terecht gekomen nadat de ontvanger via de webshop contact met mij had gezocht.....
Pakket bezorgers (de DHL’s en PostNL’s)
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 345
- Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
- Mijn mountainbike: Kona Big Honzo st 2020 & Banshee Prime V3
- ThaSingleTrackMastah
- Genius
- Berichten: 20962
- Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
- Mijn mountainbike: Is stoffig
- Contacteer:
Dat is dan weer een aardig gebaar.
Zit net te denken, je zal nu maar op een pakketje uit het VK zitten te wachten.
Ligt ergens in een vrachtwagen...
Zit net te denken, je zal nu maar op een pakketje uit het VK zitten te wachten.
Ligt ergens in een vrachtwagen...

Some days it's easy, some days it's a fight.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
- TenZNL
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 3965
- Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
- Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk
2 dagen voor de kerst iets besteld in Duitsland, had me er al op ingesteld dat het op z`n vroegst na de Kerst zou worden. Werd gewoon de volgende dag al door UPS geleverd, dus binnen 24hrs. Had ik gewoon geluk of kunnen bepaalde partijen (in bepaalde locaties) het gewoon wel?
- Dice Oldskool
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 4119
- Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
- Mijn mountainbike: Ibis Mojo HD3
- Contacteer:
Is heel willekeurig lijkt het. Ik had wat besteld uit Polen en binnen 3 dagen stond DHL voor de deur. Vrouwlief had kleding besteld uit Duitsland en dat pakketje heeft er ruim een week over gedaan, ook DHL.
- TenZNL
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 3965
- Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
- Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk
Bombashop.pl?Dice Oldskool schreef: ↑wo 13 januari 2021, 17:36Is heel willekeurig lijkt het. Ik had wat besteld uit Polen en binnen 3 dagen stond DHL voor de deur. Vrouwlief had kleding besteld uit Duitsland en dat pakketje heeft er ruim een week over gedaan, ook DHL.

DHL heeft hier standaard een dag vertraging, zelfs uit eigen land.
- Dice Oldskool
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 4119
- Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
- Mijn mountainbike: Ibis Mojo HD3
- Contacteer:
- asphaltdude
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 3012
- Lid geworden op: zo 28 september 2003, 19:41
- Mijn mountainbike: Karate Monkey, Cross Check, Propel
- Contacteer:
Donderdagavond rond 20:00 iets besteld bij Futurumshop, vrijdagochtend 9:30 in huis.
Maximum respect voor alle orderpickers en pakketsorteerders en -bezorgers die zich voor niet heel veel geld bij nacht en ontij de kloten eraf draaien om ons onze bike parts te leveren!
Maximum respect voor alle orderpickers en pakketsorteerders en -bezorgers die zich voor niet heel veel geld bij nacht en ontij de kloten eraf draaien om ons onze bike parts te leveren!

Wake up, Specialized already invented a hole in the frame to bring the picknick!
Hier dus niet. Ik heb in 3 dagen tijd 5x wat besteld bij 2 verschillende Deutsche webshops. 3 via DPD en 2 via DHL. DPD pakketten waren in 2 dagen allemaal binnen. De DHL pakketten liggen al een week in het depot in Duitsland.
GLS is vaak drama, maar ik moet zeggen dat het net zo vaak wel snel is. Alleen hun tracktrace loopt wat achter.
Laatst bij Mantel nieuwe handvaten gekocht die bezorgt werden door post NL.
Nu was onze “eigen bezorger” die dag niet op onze route. Ik was met het thuis werken even een blokje om na de lunch. Ontvang ik een briefje in de bus, totaal niet ingevuld , dus ik bij beiden buren die wel thuis waren aangebeld , .... niks ontvangen? Een uur later een mailtje, “ u was niet thuis, morgen nieuwe poging.
Je zou denken met Corona en minimaal de halve straat thuis ( ik woon in een hofje), geef het even af bij de buren? Nee hoor niet thuis morgen gewoon opnieuw proberen?? Ben ik nou gek ?
Nu was onze “eigen bezorger” die dag niet op onze route. Ik was met het thuis werken even een blokje om na de lunch. Ontvang ik een briefje in de bus, totaal niet ingevuld , dus ik bij beiden buren die wel thuis waren aangebeld , .... niks ontvangen? Een uur later een mailtje, “ u was niet thuis, morgen nieuwe poging.
Je zou denken met Corona en minimaal de halve straat thuis ( ik woon in een hofje), geef het even af bij de buren? Nee hoor niet thuis morgen gewoon opnieuw proberen?? Ben ik nou gek ?