Hulp onderhoud Scott Scale 20 (oa Fox Voorvork) omg Deventer

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Jrgerritsen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: za 3 september 2011, 18:25
Mijn mountainbike: Scott Scale 20

Dag Forum leden,

De winter komt er weer aan en nu ben ik op zoek naar iemand die me kan helpen bij de onderhoud van mijn Scott Scale 20.
Het gaat me met name om de onderhoud/service van de Fox RL80
Eventueel nog wat hulp bij vervanging cranck en cassette. (bezig nog niet de juiste gereedschappen hiervoor).

Waarom niet naar de MTB dealer? Nou ik wil graag meekijken/helpen bij het onderhoud zodat ik er zelf ook weer wat van leer voor de volgende x.

Ik hoor het graag of jullie iemand weten, of dat iemand zeg zelf aanmeld.

Uiteraard tegen een nader te bepalen financiele vergoeding.
Hoka
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 978
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 23:16
Mijn mountainbike: FRM 10HP

Hi JR ik zit in Apeldoorn en kan je met de gevraagde activiteiten helpen tegen vergoeding van nul euro!
Berry.
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 17 september 2012, 16:38
Mijn mountainbike: GaryFisher Superfly 29 custom

met de aandrijving kan ik je wel mee helpen! woon in twello dus is mooi dichtbij.
Rudizm
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: zo 14 oktober 2012, 23:29
Mijn mountainbike: Trek Superfly 8 2014

Is er iemand die veel verstand heeft van het plaatsen (en op maat maken) van een voorvork en dit eventueel tegen een kleine vergoeding met mij wilt doen (omgeving Deventer)? Net als JR kijk / help ik graag mee om meer verstand te krijgen van het sleutelen aan mijn fiets.
wezep
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: vr 5 november 2004, 14:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 20, XTR, American Classic, Magura Durin, SLR, Syntace

Rudizm schreef:Is er iemand die veel verstand heeft van het plaatsen (en op maat maken) van een voorvork en dit eventueel tegen een kleine vergoeding met mij wilt doen (omgeving Deventer)? Net als JR kijk / help ik graag mee om meer verstand te krijgen van het sleutelen aan mijn fiets.
Ik woon in Apeldoorn en doe veel onderhoud aan ATB/racefietsen.
Als ik je kan helpen stuur me maar een mailtje.
Al het benodigde gereedschap heb ik liggen.
Verder ook veel (nieuwe) onderdelen.
Rudizm
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: zo 14 oktober 2012, 23:29
Mijn mountainbike: Trek Superfly 8 2014

Bedankt voor het aanbod Wezep. Ik heb eergisteren echter ook al van iemand anders hulp aangeboden gekregen. Wat mij betreft mag hier een slotje op.
Nightvision
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 252
Lid geworden op: di 14 februari 2012, 10:30

Rudizm schreef:Bedankt voor het aanbod Wezep. Ik heb eergisteren echter ook al van iemand anders hulp aangeboden gekregen. Wat mij betreft mag hier een slotje op.
sorry hoor, maar beetje egoistisch om eerst een topic te hacken van iemand met een soortgelijke vraag en als het opgelost is voor jezelf hem gelijk maar op slot laten gooien terwijl TS nog niet eens verder geholpen is lijkt me

Ik ben vanuit Zwolle en kan wel helpen al is het dan dus wel een stukje verder rijden!
Rudizm
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: zo 14 oktober 2012, 23:29
Mijn mountainbike: Trek Superfly 8 2014

Mijn excuses als dat het geval is. Aangezien er 3 weken geen reacties geplaatst waren, ging ik er vanuit dat de oorspronkelijke poster al geholpen was. Ook omdat er al twee mensen hadden aangeboden om te helpen.
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3459
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

@Rudizm: zie pb!

Verder weer on topic graag!
Plaats reactie