Leuke beginners fiets (SLOTJE GRAAG!)

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
Rink
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: di 18 augustus 2009, 21:04
Mijn mountainbike: Gary Fisher Hoo Koo E Koo 2002

Geachte forum leden, ik ben hier nog niet zo heel erg lang lid.
Wil graag beginnen met biken, en zoek daarom een leuke gebruikte fiets.
Heb niet echt een voorkeur kwa merk, liefst degelijke afmontage en geveerde voorvork zou een leuke extra zijn.
Mijn budget is zo'n 225 euro.

Mooiste zou zijn omgeving Groningen, maar ik zie op marktplaats wel dat dit een grote eis is ;) :p
Laatst gewijzigd door Rink op ma 31 augustus 2009, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3459
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

even de maat erbij zetten :-q
Rink
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: di 18 augustus 2009, 21:04
Mijn mountainbike: Gary Fisher Hoo Koo E Koo 2002

Dat is een goeie, ik ben zelf 1,85...maten ben ik ook niet zo'n held in, maar 19-21 inch?
bikefreaklady
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 23:03
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper
Contacteer:

Hoi Rink,

Da's niet heel veel budget.......ook al ben je beginner. De meeste mensen hier hebben denk ik een bike die ook tweedehands nog een tikje duurder is:(

Succes met je zoektocht........
Rink
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: di 18 augustus 2009, 21:04
Mijn mountainbike: Gary Fisher Hoo Koo E Koo 2002

bikefreaklady schreef:Hoi Rink,

Da's niet heel veel budget.......ook al ben je beginner. De meeste mensen hier hebben denk ik een bike die ook tweedehands nog een tikje duurder is:(

Succes met je zoektocht........
Dat klopt, had mijn budget ook al iets vergroot. Maar ik heb toch iets gevonden. een Gary Fisher Hoo Koo E Koo uit 2002...
Mooie fiets, goed frame. Enige wat echt meteen nodig is, is een nieuwe achterband en voor derrie.

Casette, ketting, voorbladen etc..kijk ik over een tijdje wel eens na. Over 2 weken eerst eens naar Turkije ;)

Edit:
Mocht iemand nog een voorderrie (Liefst Shimano LX/XT hebben liggen voor weinig, dan houd ik mij aanbevolen!). Kabelvoering van boven.
Gesloten