Miijn gestolen fiets...

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
ErikEngerd
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPC EX 29
Contacteer:

Inderdaad, ik ben op zoek naar mijn gestolen fiets. Ik was vergeten de fiets mee naar binnen te nemen na het mountainbiken en nu heefrt een (gelegenheids)dief hem meegenomen. Erg dom natuurlijk van me.

De fiets is op zondagavond 16 augustus na 19:00 gestolen van de Haagse Beemden in Breda.
Afbeelding

Bijzonderheden aan de fiets zijn:
  • Zwarte kettingbladen (blackspire)
  • Gore rideon derailleurkabels
Verdere herkenningspunten:
  • Fox voorvork en demper
  • DtSwiss wielen
  • Volledig XT afgemonteerd
Als jullie deze fiets aangeboden zien op het internet of ergens anders, dan graag een pb.

Groeten
Erik
http://mountainhoppers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik doe veel aan recycling: ik ga fietsen, en daarna weer, en dan later nog een keer, enz.
Biker-Sander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Is een met grote wielen!

Nog meer bijzonderheden:

Oranje stickers in de schijven (kan miss helpen als je zeker wilt zijn)
Leiding schijfrem buitenlangs.....
Op de 11 gaat het vanzelf.
Superbärt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

hou mn ogen open hier in Roosendaal
I'm just here to regulate funkyness.
Als ik val dan sta ik op, en als ik sta dan val ik op.
"How does Danny Hart sit down with balls that big!?"
Misterbobby
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Raleigh Team disc

Misschien moet je je lbs ook even op de hoogte stellen;)
Rustig jongens..
ErikEngerd
Extreme Biker
Extreme Biker
Contacteer:

Ik heb een aantal fietsenwinkels in de buurt ook al op de hoogte gesteld inderdaad.
Veel verwacht ik er niet van. Wie weet hebben ze de fiets ergens in een sloot gegooid of ze verkopen de onderdelen.

Ik doe veel aan recycling: ik ga fietsen, en daarna weer, en dan later nog een keer, enz.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker

Ook alle Te Koop sites in de gaten houden.
Wel mooi kloten zeg ........ :-{
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
ErikEngerd
Extreme Biker
Extreme Biker
Contacteer:

De enige oplossing om dit soort zaken te voorkomen is de juiste prioriteiten te zetten:

http://www.dailydemotivators.com/2009/0 ... rioritize/" target="_blank

bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

ErikEngerd schreef:De enige oplossing om dit soort zaken te voorkomen is de juiste prioriteiten te zetten:

http://www.dailydemotivators.com/2009/0" target="_blank ... rioritize/
Lijkt jammergenoeg nodig.....
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
ErikEngerd
Extreme Biker
Extreme Biker
Contacteer:

Hoi allemaal,

Er is nog hoop. Mijn fiets is terug!!!!!!!!!

Lees het verhaal op mountainhoppers.nl

Groeten
Erik

jopieklep
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Mijn mountainbike: Panasonic m1500
Contacteer:

ErikEngerd schreef:Apparently, he saw the bike on Sunday evening at around 10pm unattended with empty beer cans and McDonalds waste around it.

Buuuuurrrrppp!!! sorrie man, volgende keer zet ik hem terug als ik ben wezen snacken :bier: :tong

Wat een verhaal!!! kut dat ie gejat is, maar het hele verhaal amusant om te lezen :-q :-q :-q
michello
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 Eagle
Contacteer:

Even door live search laten vertalen... :D

De beste omgeving in Breda

Afgelopen zondag ik terug van mountainbiking gekregen en de domste fout gemaakt in de wereld. Na het ophalen van de fiets en de fiets dingen uit mijn auto, liep ik terug naar mijn gedachten thuis, maar blijkbaar diep afleiden van iets anders, heb ik vergeten te terughalen van de fiets.

Dus er was mijn fiets staan buiten, ontgrendeld. Het was alleen tot de volgende ochtend, die ik heb gemerkt was verdwenen. Nog steeds goed vertrouwen in mijn regio besloten heb ik Folders in de buurt gevraagd mensen distribueren of zij iets heeft gezien. Ik ook gewaarschuwd als de lokale fiets winkels en de wereld verteld over het via het internet op de Nederlandse mountainbike forum . Elke dag in deze week wachten ik ongeduld op de telefoon te ring voor iemand om mij over de fiets, voor een e-mail- of persoonlijke bericht op de mountainbike forum of voor een bericht in mijn post vak dat de voordeur.

Hoop zeker verbleekt opslag als dit de hele week is gebeurd. Ik was al aan het kopen van een andere fiets zoals plotseling op een vrijdag avond het doorbell ging. Aangezien ik niet op alle pakketten wachtte hoopte ik rustig was iemand die mijn fiets had gevonden. En wat, raden was iemand uit de omgeving die mijn fiets gevonden. Blijkbaar, zag hij de fiets op zondag avond op rond 10 uur zonder toezicht met lege bier blikjes en McDonalds afval eromheen. Denken dat was uiterst verdachte hij nam de fiets en dit ook bij de politie gemeld.

De manier waarop die hij mij gevonden was ook interessant. In feite blijkt dat ik een algemeen bekend persoon in de buurt bij mountainbiking en de recumbent fiets. Aangezien ik geen tuin en slechts een kleine balcony, ik meestal herstellen of opschonen van de fietsen in openbare weergave. De positieve-id is (zoals ze op CSI noemen) gemaakt via het internet. Wanneer hij de googled voor, hij snel vinden de bovenstaande koppeling op de mountainbike forum en de fiets geïdentificeerd. Het was ook een toeval dat ik niet een brochure in zijn postbox op maandag avond neerzetten heb. Zo niet, ik zou hebben geworden mijn fiets terug eerder.

Desalniettemin ik met genoegen als een klein kind op dit moment en kunnen niet wachten om te gaan op de fiets opnieuw. Maar in de eerste plaats moet ik de brochure actie ongedaan maken door iedereen opnieuw dat de fiets is gevonden. Besteed ook beloond enige tijd op het politie bureau ervoor te zorgen dat mijn fiets niet meer is geregistreerd als gestolen en natuurlijk de zoeker voor zijn goede initiatief.

Dus kennelijk ben ik leef in een echt goed omgeving, en ik zal nooit een domme fout als deze opnieuw maakt!

Maar mooi dat ie weer terug is natuurlijk. :-q
------------------------------
Gisteren werd er paniek gezaaid , vandaag stond het al een meter hoog

wielrennert

Trek Fuel EX8 Eagle
ErikEngerd
Extreme Biker
Extreme Biker
Contacteer:

Weet je zeker dat het geen vertaling van Engels naar Zuid-Afrikaans is?

"en ik zal nooit een domme fout als deze opnieuw maakt!"

Het internet is in elk geval een goeie plek. Via internet hebben we uiteindelijk contact gekregen met wat mensen in Roemenie om ons de leuke routes te laten zien in Roemenie en internet heeft toch ook zeker bijgedragen aan het terugkrijgen van de fiets. Kijk eens wat je allemaal met internet kan doen!

Livio Livius
Extreme Biker
Extreme Biker

Erik, just curious but why is you site in english?
Meld je aan als bloeddonor. Bel gratis 0800 - BLOEDBANK of kijk op http://www.sanquin.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Race: Canyon Ultimate CF SL - Mtb: Idworx MR
ErikEngerd
Extreme Biker
Extreme Biker
Contacteer:

To make it a little bit more accessible.

We willen ook kontakt leggen met andere groepjes mountainbikers in het buitenland (zoals bijv. met de Roemenen) en dat is makkelijker als je het in het Engels doet. Wie weet tot welke interessante avonturen/vakanties zoiets kan leiden?

Verder spreekt ook niet elke 'mountain hopper' Nederlands. Oorspronkelijk is het een clubje van collega's (inmiddels ex-collega's) uit een bedrijf waar de voertaal Engels is. De meesten van ons werken nog steeds in dergelijke internationaal georienteerde bedrijven. Engels ligt dus best voor de hand.

Peetooorrrr
Pro Biker
Pro Biker
Mijn mountainbike: stumpjumer 29er custom
Contacteer:

michello schreef:. Aangezien ik geen tuin en slechts een kleine balcony, ik meestal herstellen of opschonen van de fietsen in openbare weergave. De positieve-id is (zoals ze op CSI noemen) gemaakt via het internet. Wanneer hij de googled voor, hij snel vinden de bovenstaande koppeling op de mountainbike forum en de fiets geïdentificeerd. Het was ook een toeval dat ik niet een brochure in zijn postbox op maandag avond neerzetten heb. Zo niet, ik zou hebben geworden mijn fiets terug eerder.
Dit lijkt wel vertaald door iemand die net wat bier opheeft en daarna zichzelf even heeft volgestopt bij de grote M. :lol:

Super dat je fiets gevonden is!! Hoe heb je hem bedankt?
Gesloten