Even door live search laten vertalen...
De beste omgeving in Breda
Afgelopen zondag ik terug van mountainbiking gekregen en de domste fout gemaakt in de wereld. Na het ophalen van de fiets en de fiets dingen uit mijn auto, liep ik terug naar mijn gedachten thuis, maar blijkbaar diep afleiden van iets anders, heb ik vergeten te terughalen van de fiets.
Dus er was mijn fiets staan buiten, ontgrendeld. Het was alleen tot de volgende ochtend, die ik heb gemerkt was verdwenen. Nog steeds goed vertrouwen in mijn regio besloten heb ik Folders in de buurt gevraagd mensen distribueren of zij iets heeft gezien. Ik ook gewaarschuwd als de lokale fiets winkels en de wereld verteld over het via het internet op de Nederlandse mountainbike forum . Elke dag in deze week wachten ik ongeduld op de telefoon te ring voor iemand om mij over de fiets, voor een e-mail- of persoonlijke bericht op de mountainbike forum of voor een bericht in mijn post vak dat de voordeur.
Hoop zeker verbleekt opslag als dit de hele week is gebeurd. Ik was al aan het kopen van een andere fiets zoals plotseling op een vrijdag avond het doorbell ging. Aangezien ik niet op alle pakketten wachtte hoopte ik rustig was iemand die mijn fiets had gevonden. En wat, raden was iemand uit de omgeving die mijn fiets gevonden. Blijkbaar, zag hij de fiets op zondag avond op rond 10 uur zonder toezicht met lege bier blikjes en McDonalds afval eromheen. Denken dat was uiterst verdachte hij nam de fiets en dit ook bij de politie gemeld.
De manier waarop die hij mij gevonden was ook interessant. In feite blijkt dat ik een algemeen bekend persoon in de buurt bij mountainbiking en de recumbent fiets. Aangezien ik geen tuin en slechts een kleine balcony, ik meestal herstellen of opschonen van de fietsen in openbare weergave. De positieve-id is (zoals ze op CSI noemen) gemaakt via het internet. Wanneer hij de googled voor, hij snel vinden de bovenstaande koppeling op de mountainbike forum en de fiets geïdentificeerd. Het was ook een toeval dat ik niet een brochure in zijn postbox op maandag avond neerzetten heb. Zo niet, ik zou hebben geworden mijn fiets terug eerder.
Desalniettemin ik met genoegen als een klein kind op dit moment en kunnen niet wachten om te gaan op de fiets opnieuw. Maar in de eerste plaats moet ik de brochure actie ongedaan maken door iedereen opnieuw dat de fiets is gevonden. Besteed ook beloond enige tijd op het politie bureau ervoor te zorgen dat mijn fiets niet meer is geregistreerd als gestolen en natuurlijk de zoeker voor zijn goede initiatief.
Dus kennelijk ben ik leef in een echt goed omgeving, en ik zal nooit een domme fout als deze opnieuw maakt!
Maar mooi dat ie weer terug is natuurlijk.