Wat nieuws besteld

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Iemand wat liggen of iemand die online oid wat weet? Ik had wat opties, maar die blijken toch wat te duur te zijn of er wordt niet meer gereageerd.

Budget +/- 1500, maar ligt aan het aanbod. Lange reach, eigenlijk minimaal 535, maar iets korter mag ook, minimaal 160mm veerweg, meer mag, minder niet. Voorkeur voor alu (of staal) bidonhouder is leuk, maar geen must meer. Er moet wel een 240 dropper in kunnen, dus zitbuis van max 480.
Laatst gewijzigd door xRemcox op do 8 december 2022, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
⛧⛧⛧
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Up
⛧⛧⛧
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Ik heb een XL frame liggen waar ik niets mee doe, Sworks Enduro, laatste versie met kruis frame, is wel carbon.
Er zit een DVO shock in.
Past binnen je budget.

groene stickers zijn er inmiddels vanaf, frame ligt op zolder garage., kan evt detail fotos sturen in de DM ? (vanavond even maken dan)

Afbeelding
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Bedankt voor het aanbod, maar deze is wel erg old school en niet helemaal wat ik zoek. Reach van deze komt op 485, en dat is me echt te kort.
⛧⛧⛧
RobK79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: za 9 mei 2020, 00:19
Mijn mountainbike: Jeffsy 2020 custom / Kona Honzo ESD

Er staat een Status 160 al een tijdje op marktplaats voor teveel geld, maar misschien kan je er een leuk prijsje van maken. :-q
De S5 heeft een reach van 515mm dus geen 530 mm. Op vital Mtb rijdt een gast van 2meter op de S5 en bevalt hem goed.
Volgens mij wel een toffe fiets.
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... s-s5-frame

Deze is net over de grens.. Zou ik zelf ook wel willen hebben en zonder coil 1800,-

Nicolai G1 XL 2021
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 0-217-2756
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

RobK79 schreef: ma 5 december 2022, 15:05 Er staat een Status 160 al een tijdje op marktplaats voor teveel geld, maar misschien kan je er een leuk prijsje van maken. :-q
De S5 heeft een reach van 515mm dus geen 530 mm. Op vital Mtb rijdt een gast van 2meter op de S5 en bevalt hem goed.
Volgens mij wel een toffe fiets.
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... s-s5-frame

Deze is net over de grens.. Zou ik zelf ook wel willen hebben en zonder coil 1800,-

Nicolai G1 XL 2021
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 0-217-2756
De status is mullet, dus geen optie.

Met de eigenaar van de g1 ben ik al in gesprek, die staat namelijk in een dorp hiernaast.
⛧⛧⛧
RobK79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: za 9 mei 2020, 00:19
Mijn mountainbike: Jeffsy 2020 custom / Kona Honzo ESD

Kun je een mooi fietske van maken... hoop dat je eruit komt!👍
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Staat hier ook een Status in de garage bj 2022 (een 140).
Kwestie van flipchips omdraaien en er gaat een 29" achterin.
Gebruikersavatar
JW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: durft meer dan ik / Geometron

G1 in 't algemeen is helaas nog niet echt in prijs gezakt, blijven dure frames.
Wel een gruwelijk frame, ik ben er heel erg tevreden mee. Fietst prima naar boven en kunt met de downhillers mee naar beneden. Voor mij beste van twee werelden, al overweeg ik nog een fox 49 voor 't zware werk.
Dus wat dat betreft.. G1 zou jou wel eens goed kunnen bevallen!
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Die G1 is een paar honderd piek boven je budget, dan doe je die Fox49 toch wat later ?
De kans dat je nog zoiets tegenkomt dat bijna al je boxes tikt, is nihil naar mijn mening.
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4102
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Ironhorse Erik schreef: di 6 december 2022, 12:32 Die G1 is een paar honderd piek boven je budget, dan doe je die Fox49 toch wat later ?
De kans dat je nog zoiets tegenkomt dat bijna al je boxes tikt, is nihil naar mijn mening.
De G1 staat nog op de lijst, maar de reactie blijft nog uit. Dus ondertussen wel even verder zoeken.
⛧⛧⛧
Plaats reactie