Specialized bg grips

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Ik ben op zoek naar deze handvatten.

Afbeelding

Kleur maakt niet zo veel uit, hoor graag van je!
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Countour xc grip

Nagenoeg overal uitverkocht.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

En komen helaas waarschijnlijk ook niet meer terug....
Kivada in Middelrode had een poosje geleden nog een setje liggen in een kleur die mij niet aanstond.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Peelrijder schreef: za 25 juni 2022, 18:38 Countour xc grip

Nagenoeg overal uitverkocht.
Gaat om de contour locking grip. De contour locking grip is helemaal glad, de xc grip heeft een werkje erin zitten.
Laatst gewijzigd door superrob op zo 26 juni 2022, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

mud mate schreef: za 25 juni 2022, 23:02 En komen helaas waarschijnlijk ook niet meer terug....
Kivada in Middelrode had een poosje geleden nog een setje liggen in een kleur die mij niet aanstond.
Dankje, ik zal ze volgende week eens een belletje geven.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Ik geloof ook niet dat dit type nog gemaakt wordt, bij mijn LBS (CXP Uden) zijn ze Specialized brandstore, maar daar liggen tegenwoordig Ergons, waarschijnlijk om bovengenoemde reden.

Ik heb overigens nog wel een setje liggen, maar die zijn al ruim 3000km oud, dat zal niet zijn wat je zoekt.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Peelrijder schreef: zo 26 juni 2022, 12:09 Ik geloof ook niet dat dit type nog gemaakt wordt, bij mijn LBS (CXP Uden) zijn ze Specialized brandstore, maar daar liggen tegenwoordig Ergons, waarschijnlijk om bovengenoemde reden.

Ik heb overigens nog wel een setje liggen, maar die zijn al ruim 3000km oud, dat zal niet zijn wat je zoekt.
Als ze nog heel zijn dan heb ik zeker interesse.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

superrob schreef: zo 26 juni 2022, 21:04
Peelrijder schreef: zo 26 juni 2022, 12:09 Ik geloof ook niet dat dit type nog gemaakt wordt, bij mijn LBS (CXP Uden) zijn ze Specialized brandstore, maar daar liggen tegenwoordig Ergons, waarschijnlijk om bovengenoemde reden.

Ik heb overigens nog wel een setje liggen, maar die zijn al ruim 3000km oud, dat zal niet zijn wat je zoekt.
Als ze nog heel zijn dan heb ik zeker interesse.
Ik stuur je (als ik het niet vergeet) morgen een foto van hoe ze zijn en of dat is wat je zoekt.
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Peelrijder schreef: zo 26 juni 2022, 23:18
superrob schreef: zo 26 juni 2022, 21:04

Als ze nog heel zijn dan heb ik zeker interesse.
Ik stuur je (als ik het niet vergeet) morgen een foto van hoe ze zijn en of dat is wat je zoekt.
Heel graag, alvast bedankt.
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze heb ik liggen
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Dankjewel, heb je een pb gestuurd.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

Mag dicht, dankzij Peelrijder heb ik weer een setje grips.
Gesloten