Kinderzitje voor op stang met stuur.

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 918
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Heeft iemand toevallig nog zoiets liggen wat voor een zacht prijsje weg mag ?
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

De shotgun seat is momenteel wel flink in prijs verlaagd omdat er een nieuwe komt. Ik ben net overgestapt op de pro (vandaag eerste ritje leersum/amerongen). Een vriend gaat mijn oude proberen te monteren op een lastig frame, als dat niet lukt mag mijne voor weinig weg. Ik kan me over een weekje nog eens terugmelden want dan weet ik wel meer.
Waar woke is, is vuur
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 918
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Makkelijk schreef: zo 1 mei 2022, 19:30 De shotgun seat is momenteel wel flink in prijs verlaagd omdat er een nieuwe komt. Ik ben net overgestapt op de pro (vandaag eerste ritje leersum/amerongen). Een vriend gaat mijn oude proberen te monteren op een lastig frame, als dat niet lukt mag mijne voor weinig weg. Ik kan me over een weekje nog eens terugmelden want dan weet ik wel meer.
:-q
Gebruikersavatar
FLOiAM
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: di 21 april 2020, 07:58
Mijn mountainbike: Spectral CF 125

als je nog wat stuurbuis over hebt :lol:

Afbeelding

disclaimer: dit was puur voor de grap natuurlijk :-q
Shit Shed Builds 8)
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 918
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Makkelijk schreef: zo 1 mei 2022, 19:30 De shotgun seat is momenteel wel flink in prijs verlaagd omdat er een nieuwe komt. Ik ben net overgestapt op de pro (vandaag eerste ritje leersum/amerongen). Een vriend gaat mijn oude proberen te monteren op een lastig frame, als dat niet lukt mag mijne voor weinig weg. Ik kan me over een weekje nog eens terugmelden want dan weet ik wel meer.
En paste het?
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Sabai schreef: ma 9 mei 2022, 17:43
Makkelijk schreef: zo 1 mei 2022, 19:30 De shotgun seat is momenteel wel flink in prijs verlaagd omdat er een nieuwe komt. Ik ben net overgestapt op de pro (vandaag eerste ritje leersum/amerongen). Een vriend gaat mijn oude proberen te monteren op een lastig frame, als dat niet lukt mag mijne voor weinig weg. Ik kan me over een weekje nog eens terugmelden want dan weet ik wel meer.
En paste het?
Thanks voor de reminder. Het paste niet, hij mag van mij weg voor 20, hoeveel 100% functioneel en veilig ziet hij er na een jaartje al behoorlijk geleefd uit. PM anders even je 06, dan stuur ik wat foto's. Stuurtje heb ik ook en die kan binnenkort ook weg, maar het wachten is op de vervangende pro versie hier. Ze zeggen dat die er tussen vandaag en 16 mei zijn, je zou kunnen wachten en combineren.
Waar woke is, is vuur
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 918
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Makkelijk schreef: ma 9 mei 2022, 19:39
Sabai schreef: ma 9 mei 2022, 17:43

En paste het?
Thanks voor de reminder. Het paste niet, hij mag van mij weg voor 20, hoeveel 100% functioneel en veilig ziet hij er na een jaartje al behoorlijk geleefd uit. PM anders even je 06, dan stuur ik wat foto's. Stuurtje heb ik ook en die kan binnenkort ook weg, maar het wachten is op de vervangende pro versie hier. Ze zeggen dat die er tussen vandaag en 16 mei zijn, je zou kunnen wachten en combineren.
Je had mijn pb ontvangen toch?
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ja, maar nog geen stuurtje helaas.. ik zal shotgun eens mailen.
Waar woke is, is vuur
Plaats reactie