Is er animo voor…ruilen?

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

MarkMeisner schreef: do 20 januari 2022, 20:41 Deze tekst is netter en overzichtelijker. Extra specs zoals afmontage, type wielset, dropper etc. zou ik er nog wel bij zetten. Verhaal over hoe en waarom hij weg gaat is overbodig.

Foto's zou ik ook even opnieuw maken, buiten en op hoogte van de fiets. Niet staand in de hoogte in een garagebox. Fiets tegen een rustige buitenmuur, even door de knieën en dan beeldvullende foto's maken van de fiets. Rest van de foto's lekker van Marktplaats knikkeren en één foto erbij zetten van de knieprotectoren en pompje (en die tas?) bij elkaar.



Hartelijk dank voor advies en meedenkend 🙏🏼 wordt gewaardeerd. idd KISS vandaar dat ik ook niet specificaties copy and paste ik vond mn tekst persoonlijk al best lang 🙇🏻‍♂️

🤔 misschien kan ik van de week idd even naar de Rai en daar wat nieuwe foto’s maken met mobiel ipv nauw en smalle trappenhuis
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

👍🏼 Heren ik heb andere foto’s gemaakt,
helaas ook weer met mijn mobieltje 🙇🏻‍♂️
maar dit keer wel met meer ruimte en hopen dat het hierdoor overzichtelijker en duidelijker is🙏🏼😉

nogmaals bedankt en waardering voor meedenken

zie onderstaande link 👉🏼

ZIP
Dit gestuntel draaide dus uit op een verkapt verkoop topic met links naar Marktplaats.
Wat dus tegen de forum regels is en dus gaat het op slot.

Je kan de fiets te koop aanbieden in het verkoop topic. ZONDER linkjes naar MP.
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Gebruikersavatar
P@trick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 14:37

We zitten nu op pagina 2, de topicstarter weet nu hoe hij een advertentie in elkaar moet knutselen maar is er al iemand met interesse? :lol:
Precies.
En niet alleen op Marktplaats wordt gehandhaafd, maar hier ook.
Dus opgeschoond en gesloten.
Gesloten