Bird Forge

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gebruikersavatar
Dennis17e
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 437
Lid geworden op: wo 8 december 2021, 10:35
Mijn mountainbike: Propain Hugene & RAAW Madonna

baron062 schreef: wo 12 januari 2022, 19:23 Dan zou ik toch gaan voor de framekit en daarnaast koopjes zoeken.

Haal even je personalia weg uit die screendump, scheelt weer shit!
Het Scout frame wat op de site van nukeproof word aangeboden voor 450 pond heb ik bij de importeur hier in NL gekocht voor 550 euro. Dat komt op 10,- na overeen met de koers (1,20).

Dan heb je geen gezeur met importkosten en verzendkosten etc. Maar dan moet je wel graag de Nukeproof i.p.v. de Bird willen natuurlijk. Je kan er altijd even informeren wat een van de andere complete Scouts kost.
Nukeproof Scout 290 | Propain Hugene | RAAW Madonna V2.2 | Forbidden Druid |

#TeamOnbenul
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

Dennis17e schreef: zo 16 januari 2022, 12:54
baron062 schreef: wo 12 januari 2022, 19:23 Dan zou ik toch gaan voor de framekit en daarnaast koopjes zoeken.

Haal even je personalia weg uit die screendump, scheelt weer shit!
Het Scout frame wat op de site van nukeproof word aangeboden voor 450 pond heb ik bij de importeur hier in NL gekocht voor 550 euro. Dat komt op 10,- na overeen met de koers (1,20).

Dan heb je geen gezeur met importkosten en verzendkosten etc. Maar dan moet je wel graag de Nukeproof i.p.v. de Bird willen natuurlijk. Je kan er altijd even informeren wat een van de andere complete Scouts kost.
Enigszins mee eens altijd wel makkelijker (beter) simple hier in NL te kunnen kopen…
maar kan me ook bij voorstellen dat importeren the journey leuk kan zijn en dat mensen dan wat speciaal of uniek hebben alleen flink en deep in de zakken graaien…(moeite waard)?
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
MTBRemco
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 11:59
Mijn mountainbike: Bird Aeris 145

userlee schreef: zo 16 januari 2022, 12:47
MTBRemco schreef: zo 16 januari 2022, 12:31 Houd rekening met 30% extra op de bird prijs (btw+importkosten). Dat was ongeveer het bedrag dat ik moest betalen voor mijn bird. Frame only zou minder kosten met zich mee moeten brengen.
Remco,

Begrijp ik het goed? boven op 2.600,00eur komt 30% custom fee (vanuit Bird) en daarnaast nog eens fee, import, tax hier in NL? 😓😳
(ps: mag ik in PM dan vragen wat de fiets total heeft gekocht tot aan u voordeur)
Prijs van bird en dan ca 30% komt er bij aan kosten. Btw en importkosten. Totaal 30%. Dus de 21% en 4,7% importkosten klopte niet helemaal. Ik kan kijken of ik de factuur nog ergens kan vinden om het exact uit te rekenen.
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

MTBRemco schreef: zo 16 januari 2022, 19:03
userlee schreef: zo 16 januari 2022, 12:47

Remco,

Begrijp ik het goed? boven op 2.600,00eur komt 30% custom fee (vanuit Bird) en daarnaast nog eens fee, import, tax hier in NL? 😓😳
(ps: mag ik in PM dan vragen wat de fiets total heeft gekocht tot aan u voordeur)
Prijs van bird en dan ca 30% komt er bij aan kosten. Btw en importkosten. Totaal 30%. Dus de 21% en 4,7% importkosten klopte niet helemaal. Ik kan kijken of ik de factuur nog ergens kan vinden om het exact uit te rekenen.
Remco, dus offerte (factuur) die ik eerder heb gedeeld incorrect?
dacht nl dat ik dus die factuur (moet) betalen,
en daarna de kosten: fee, tax, import, shipping etc dat dat total kosten van +/- 30% 🤔
Maar had jij framekit of compleet bird besteld?
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
MTBRemco
All rounder
All rounder
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 9 oktober 2015, 11:59
Mijn mountainbike: Bird Aeris 145

userlee schreef: zo 16 januari 2022, 19:18
MTBRemco schreef: zo 16 januari 2022, 19:03

Prijs van bird en dan ca 30% komt er bij aan kosten. Btw en importkosten. Totaal 30%. Dus de 21% en 4,7% importkosten klopte niet helemaal. Ik kan kijken of ik de factuur nog ergens kan vinden om het exact uit te rekenen.
Remco, dus offerte (factuur) die ik eerder heb gedeeld incorrect?
dacht nl dat ik dus die factuur (moet) betalen,
en daarna de kosten: fee, tax, import, shipping etc dat dat total kosten van +/- 30% 🤔
Maar had jij framekit of compleet bird besteld?
Heb je pb gestuurd.
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

MTBRemco schreef: zo 16 januari 2022, 22:06
userlee schreef: zo 16 januari 2022, 19:18

Remco, dus offerte (factuur) die ik eerder heb gedeeld incorrect?
dacht nl dat ik dus die factuur (moet) betalen,
en daarna de kosten: fee, tax, import, shipping etc dat dat total kosten van +/- 30% 🤔
Maar had jij framekit of compleet bird besteld?
Heb je pb gestuurd.
thanks 👍🏼 maar zien (nog) geen nieuwe berichten in mn inbox
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Plaats reactie