Bird Forge

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

Beste Leden,

Is er iemand hier op het forum die toevallig weet waar men in NL een Forge kan scoren van het merk Bird?

Heb wel oog voor deze hardtail Bird Forge 29”

Afbeelding

Alvast bedankt voor alle nodige info 🙏🏼
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Gebruikersavatar
wamske
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 295
Lid geworden op: za 5 januari 2013, 11:04
Mijn mountainbike: Cotic FlareMax '18, Kona Unit '21, Trek Singletrack 930 '93

Ik zou Rob van House of MTB eens proberen. Als hij dat frame niet kan leveren, weet hij vast wel waar je dan moet zijn.
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4130
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Ik vermoed dat het consumer-direct is. Maar een zoekopdracht op Marktplaats kan natuurlijk ook.
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

wamske schreef: ma 10 januari 2022, 14:56 Ik zou Rob van House of MTB eens proberen. Als hij dat frame niet kan leveren, weet hij vast wel waar je dan moet zijn.
Bedankt voor reactie Wamske 👍🏼
zal zo Googlen 😁
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

baron062 schreef: ma 10 januari 2022, 15:03 Ik vermoed dat het consumer-direct is. Maar een zoekopdracht op Marktplaats kan natuurlijk ook.
Aha zoals canyon en yt bikes
maar bedankt voor bericht en advies
(raadpleeg MP)
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Ja House of MTB, sowieso een goeie zaak. Snelle service en levering is mijn ervaring. Die kan je vast wel verder helpen. :-q
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7391
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Consumer direct...

... gewoon rechtstreeks bij Bird bestellen.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

cheeta schreef: ma 10 januari 2022, 16:44 Consumer direct...

... gewoon rechtstreeks bij Bird bestellen.
Zal ook wel in euro’s schelen…echter heb twee linkerhanden en geen tools om eea zelf te doen en sws geen ruimte.
vandaar dat ik liefst compleet bikes koop (dealers/bikeshops)
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Als je hem besteld zet ik hem wel voor je in elkaar als dat je droombike opleverd :-q
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

Dutch schreef: di 11 januari 2022, 09:16 Als je hem besteld zet ik hem wel voor je in elkaar als dat je droombike opleverd :-q
🙀 serious offer…

DM sent
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Altijd, tenslotte draait het om elkaar helpen. :-q
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

Dutch schreef: di 11 januari 2022, 12:03 Altijd, tenslotte draait het om elkaar helpen. :-q
Goede instelling attitude om elkaar beter te maken en leren 🙏🏼 appreciate
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Wel oppassen dat Tim hem nadat ie hem in elkaar heeft gezet wel weer terug wil geven en niet in de woonkamer zet om naar te kijken :lol:
Maar serieus, als dit je droombike is en het in elkaar zetten houd je tegen, dan lekker naar Tim brengen. Dan zit ie wel goed in elkaar. En als hij toch onverhoopt niet kan, dan kom je hier maar langs. 8)
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

Klitse schreef: di 11 januari 2022, 12:23 Wel oppassen dat Tim hem nadat ie hem in elkaar heeft gezet wel weer terug wil geven en niet in de woonkamer zet om naar te kijken :lol:
Maar serieus, als dit je droombike is en het in elkaar zetten houd je tegen, dan lekker naar Tim brengen. Dan zit ie wel goed in elkaar. En als hij toch onverhoopt niet kan, dan kom je hier maar langs. 8)
🤣 men kent elkaar persoonlijk en ik ben al aan’t snuffelen op de site vind dit allemaal wel interessant en aantrekkelijk overwegingen en zodoende ook meer te leren van de hobby 🙏🏼
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

userlee schreef: di 11 januari 2022, 12:30
Klitse schreef: di 11 januari 2022, 12:23 Wel oppassen dat Tim hem nadat ie hem in elkaar heeft gezet wel weer terug wil geven en niet in de woonkamer zet om naar te kijken :lol:
Maar serieus, als dit je droombike is en het in elkaar zetten houd je tegen, dan lekker naar Tim brengen. Dan zit ie wel goed in elkaar. En als hij toch onverhoopt niet kan, dan kom je hier maar langs. 8)
🤣 men kent elkaar persoonlijk en ik ben al aan’t snuffelen op de site vind dit allemaal wel interessant en aantrekkelijk overwegingen en zodoende ook meer te leren van de hobby 🙏🏼
Dat is ook het mooie aan dit forum. Je leert nog eens wat mensen kennen, en je doet ondertussen ook nog wat kennis op.
Overigens even goed opletten bij bestellingen in de UK. Er komt naast BTW ook importheffing bij. Hoeveel dat is weet ik niet precies maar is op een of andere overheidssite vast te vinden.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Plaats reactie