Singlespeed achternaaf

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
The Drutz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 15:09
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010 C, GT Peace 9R
Contacteer:

Ik ben dus op zoek naar een singlespeed achternaaf met de volgende specs:

- 135mm inbouwbreedte
- geschikt voor 9mm quick release
- 6 bolt disk (liefst)

Dus.... Wie heeft er nog iets liggen?
"Righty tighty, lefty loosey."
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

The Drutz schreef: do 14 oktober 2021, 18:59 Ik ben dus op zoek naar een singlespeed achternaaf met de volgende specs:

- 135mm inbouwbreedte
- geschikt voor 9mm quick release
- 6 bolt disk (liefst)

Dus.... Wie heeft er nog iets liggen?
Moet het persé een speciale single speed naaf zijn? Elke willekeurige naaf met HG vrijloop kun je voorzien van een single speed krans.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
The Drutz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 15:09
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010 C, GT Peace 9R
Contacteer:

Mad Wally schreef: do 14 oktober 2021, 19:28
The Drutz schreef: do 14 oktober 2021, 18:59 Ik ben dus op zoek naar een singlespeed achternaaf met de volgende specs:

- 135mm inbouwbreedte
- geschikt voor 9mm quick release
- 6 bolt disk (liefst)

Dus.... Wie heeft er nog iets liggen?
Moet het persé een speciale single speed naaf zijn? Elke willekeurige naaf met HG vrijloop kun je voorzien van een single speed krans.
Het gaat in een frame dat singlespeed specifiek is en ik heb nu ook een ss specifieke naaf (helaas is die af). Daarom vind ik het wel leuk om er weer een singlespeed specifieke naaf in te zetten. Ik weet dat ik daardoor de zoektocht wel heel moeilijk maak, maar ik wil dat toch eerst proberen. Dus voor nu inderdaad een singlespeed specifieke naaf.
"Righty tighty, lefty loosey."
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

The Drutz schreef: do 14 oktober 2021, 20:54
Mad Wally schreef: do 14 oktober 2021, 19:28

Moet het persé een speciale single speed naaf zijn? Elke willekeurige naaf met HG vrijloop kun je voorzien van een single speed krans.
Het gaat in een frame dat singlespeed specifiek is en ik heb nu ook een ss specifieke naaf (helaas is die af). Daarom vind ik het wel leuk om er weer een singlespeed specifieke naaf in te zetten. Ik weet dat ik daardoor de zoektocht wel heel moeilijk maak, maar ik wil dat toch eerst proberen. Dus voor nu inderdaad een singlespeed specifieke naaf.
Heb hier nog wel een HOPE Pro2 SS ..... zit alleen wel een knappe WTB 650B Scraper velg om gespaakt
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
The Drutz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 15:09
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010 C, GT Peace 9R
Contacteer:

yo-eddy schreef: do 14 oktober 2021, 20:57
The Drutz schreef: do 14 oktober 2021, 20:54

Het gaat in een frame dat singlespeed specifiek is en ik heb nu ook een ss specifieke naaf (helaas is die af). Daarom vind ik het wel leuk om er weer een singlespeed specifieke naaf in te zetten. Ik weet dat ik daardoor de zoektocht wel heel moeilijk maak, maar ik wil dat toch eerst proberen. Dus voor nu inderdaad een singlespeed specifieke naaf.
Heb hier nog wel een HOPE Pro2 SS ..... zit alleen wel een knappe WTB 650B Scraper velg om gespaakt
Staat deze toevallig ook op Marktplaats? Ik heb helaas een 29 inch nodig en ik denk zonde om een goed wiel te slopen. Toch ff uit nieuwsgierig, wat vraag je ervoor? Mag ook in een pb.
"Righty tighty, lefty loosey."
The Drutz
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: di 28 juli 2009, 15:09
Mijn mountainbike: Santa Cruz 5010 C, GT Peace 9R
Contacteer:

yo-eddy schreef: do 14 oktober 2021, 20:57
Heb hier nog wel een HOPE Pro2 SS ..... zit alleen wel een knappe WTB 650B Scraper velg om gespaakt
Hoi Eddy,

Ik heb wel een 29-er wiel nodig, maar ff uit nieuwsgierig: wat vraag je voor het wiel?

Hartelijke groet,

Roy
"Righty tighty, lefty loosey."
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

The Drutz schreef: za 23 oktober 2021, 08:09
yo-eddy schreef: do 14 oktober 2021, 20:57
Heb hier nog wel een HOPE Pro2 SS ..... zit alleen wel een knappe WTB 650B Scraper velg om gespaakt
Hoi Eddy,

Ik heb wel een 29-er wiel nodig, maar ff uit nieuwsgierig: wat vraag je voor het wiel?

Hartelijke groet,

Roy
Heb m net uit de schuur gevist, HOPE SS naaf loopt niet echt lekker soepel, mag wel service en nieuwe lagers hebben. Wil m er wel uit knippen, voor €30,- mag je de naaf hebben.
Heb ook nog een Kappstein SS naaf maar die is 12x135 om een DT XM481 (30id), ik vermoed dat je die wel om kan bouwen naar 10x135. Compleet wiel mag weg voor €125,- (en loopt heel mooi).

Weet niet waar je vandaan moet komen maar je bent altijd welkom om even te kijken.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Adwin van eijk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 448
Lid geworden op: zo 12 augustus 2007, 14:14
Mijn mountainbike: Komt te weinig buiten
Contacteer:

Ik heb hier nog een Singlespeednaaf uit een Kona Unit liggen (Formula geloof ik )
Omgeving west Brabant , gratis af te halen
Het is te leuk om niet te doen
Plaats reactie