Niet meer nodig , fiets / frame gevonden ...

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2434
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Gezocht

Omdat mn huidige bike joring fiets is gejat , zoek ik een nieuw frame om weer een fiets op te bouwen om weer mn trouwe husky te laten " draven"

Dus maat 18 " , ben zelf 175 cm lengte , en in 650B, staal of aluminium maakt niet zo veel uit , maar frame moet wel boost achterwiel accepteren .

Wie heeft wat of de gouden tip budget is niet zo hoog mede omdat de fiets in geheel moet worden opgebouwd , denk aan rond de 300-400 euro , maar goedkoper altijd welkom

Maar misschien is een mooie gebruikte komplete fiets of een nieuwe komplete fiets in de verkoop ook een optie ...,
Laatst gewijzigd door Snelle Buffer op di 26 oktober 2021, 08:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5625
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Met 27,5" zit je al snel aan een trail hardtail. Ga er vanuit dat je al een achterwiel hebt?

Bij CRC hebben ze nog wel wat frames liggen, maar allemaal wel met minimaal 130mm veerweg. Weet niet of dat is wat je zoekt voor bikejoring?
(deze bijvoorbeeld https://www.chainreactioncycles.com/nl/ ... prod204160)
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2434
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Wielset heb ik staan, HT frame wordt gezocht , veerweg is daar in ondergeschikt , echter geen 160 mm :D
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Tarwetijger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 11 mei 2020, 21:40
Mijn mountainbike: Olympia Iron '22

Je hebt enige haast vermoed ik, maar als mijn nieuwe fiets geleverd is gaat mijn Cube Ltd Pro (alu 18", 27,5") in de verkoop.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2434
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Haast ?, haast? :roll: , wel een beetje , :D

Tis altijd interessant als er iets beschikbaar komt , echter per wanneer is vaak belangrijk ......
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Tarwetijger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 11 mei 2020, 21:40
Mijn mountainbike: Olympia Iron '22

Snelle Buffer schreef: do 14 oktober 2021, 13:18 Haast ?, haast? :roll: , wel een beetje , :D

Tis altijd interessant als er iets beschikbaar komt , echter per wanneer is vaak belangrijk ......
Verwachte levering februari / maart 2022... ik vermoed dat dat niet haastig genoeg is voor jou. :lol:
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1441
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Hier zit wellicht iets voor je tussen:
https://www.bikeparts-hoogvliet.nl/c-33 ... tb-frames/
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2434
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Tarwetijger schreef: do 14 oktober 2021, 13:54
Snelle Buffer schreef: do 14 oktober 2021, 13:18 Haast ?, haast? :roll: , wel een beetje , :D

Tis altijd interessant als er iets beschikbaar komt , echter per wanneer is vaak belangrijk ......
Verwachte levering februari / maart 2022... ik vermoed dat dat niet haastig genoeg is voor jou. :lol:
:tong
streetracer schreef: do 14 oktober 2021, 14:18 Hier zit wellicht iets voor je tussen:
https://www.bikeparts-hoogvliet.nl/c-33 ... tb-frames/
Thanks ik ga ff gluren :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Jammer dat het specifiek boost moet hebben :tong
Anders heb ik nog een mooi Cotic Soul 650b frame te koop. Die is namelijk nog QR :lol:
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2434
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

KevinBel schreef: vr 15 oktober 2021, 08:51 Jammer dat het specifiek boost moet hebben :tong
Anders heb ik nog een mooi Cotic Soul 650b frame te koop. Die is namelijk nog QR :lol:
Jammer ?, neuh hoor , wat jij mooi vindt , wil dat niet zeggen dat dit ook voor mij is :tong

Maar bedankt voor het aanbod :-q

igg zwart frame , die vindt ik :-{
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2434
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Ondanks de tips e.d nog niks gevonden, :cry: dus ..... :roll:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

Ik heb nog een 26¨ frame liggen, wel een 20¨ maar je mag hem gratis hebben als het wat is.
Het is een Giant xtrail frame met bsa en 135mm qr achter. :wink:
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2434
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Cube AIM schreef: ma 25 oktober 2021, 13:03 Ik heb nog een 26¨ frame liggen, wel een 20¨ maar je mag hem gratis hebben als het wat is.
Het is een Giant xtrail frame met bsa en 135mm qr achter. :wink:
Bedankt voor het aanbod , :-q , maar ik zoek toch 27,5" , misschien kan je iemand anders er plezier mee doen !
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2434
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Snelle Buffer schreef: ma 25 oktober 2021, 20:07
Cube AIM schreef: ma 25 oktober 2021, 13:03 Ik heb nog een 26¨ frame liggen, wel een 20¨ maar je mag hem gratis hebben als het wat is.
Het is een Giant xtrail frame met bsa en 135mm qr achter. :wink:
Bedankt voor het aanbod , :-q , maar ik zoek toch 27,5" , misschien kan je iemand anders er plezier mee doen !
Edit 26-10 ; komplete bike gekocht , dus niet meer nodig .....
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gesloten