Magura HS11

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gesloten
Richieee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 2 augustus 2021, 16:24

Heeeeelp!!!
Jaren geleden mijn fiets gekocht. Ergens rond 2005 a 2006. Het is een Gazelle XR4. Onlangs is ie omgevallen en is er een remhendel afgebroken. Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe/ouwe. Op internet staan honderden advertenties met het nieuwe model hendel, en daar heb ik er ook één van besteld, maar die past dus niet :((
Ga het proberen uit te leggen: het nieuwe model, als je die van de zijkant bekijkt, loopt die als een U-tje aan de stuurkant en heeft een spanstift als bevestiging. Mijn hendel loopt met een V-tje aan de stuurkant en heeft een inbus boutje als bevestiging.
Heb er één gevonden maar dat is een complete set inclusief hydraulische slang, stuurbevestiging en rembevestiging. Hij vraagt er 40 euro voor. Niet duur natuurlijk, voor zo'n hele set, maar de rest van de set ga ik nooit gebruiken en 40 euro voor het hendeltje is dan weer wel duur.
Begrijpt iemand me en/of wie heeft zo'n hendel liggen?? Neem hem graag van je over.
Fourteen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 321
Lid geworden op: do 18 maart 2021, 10:39

Plaats eens een foto van wat je zoekt. Ze hebben nogal wat verschillende remhendels gehad bij die Magura velgremmen.
Richieee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 2 augustus 2021, 16:24

Hey. Zou super graag willen maar heb geen idee hoe
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Je kan ook een link zetten van het juiste type HS 11. Dan kan ik even kijken of ik nog wat heb.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Richieee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 2 augustus 2021, 16:24

Ik ga even wat proberen te zoeken
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Uitleg foto's plaatsen

viewtopic.php?f=37&t=53630
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Richieee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 2 augustus 2021, 16:24

Richieee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 2 augustus 2021, 16:24

Ietsje naar rechts schuiven en daar staat ie in het zilver. Tis denk ik zelfs model 2007
Richieee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 2 augustus 2021, 16:24

Richieee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 2 augustus 2021, 16:24

:-D :-D tis gelukt
Nou maar hopen dat iemand hem heeft
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Got it! Zie PB
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

De foto kun je rechtstreeks laten zien.
Door de afbeelding in te voegen met het 9 e icoontje van rechts "Afbeelding invoegen".
Boven het tekst scherm.
Als je een reactie plaatst
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Richieee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 2 augustus 2021, 16:24

Whaaaaa PB terug :wink:
Richieee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 2 augustus 2021, 16:24

Door briljante actie van Corex de juiste hendel ontvangen en gemonteerd :-q :-q Topic kan op slot :wink: Weet alleen niet hoe ik dat ken melden :o
Gesloten