Vittoria Mezcal met alleen letterlogo

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Gister 2 verschillende Vittoria Mezcals ontvangen. Geen idee waarom? Wat is eigenlijk de nieuwste versie?

Ik vind de onderste rustiger en zou graag nog zo'n exemplaar willen. En dan de andere terugsturen. Momenteel denk ik er aan ze allebei terug te sturen, want met 2 verschillen ogende banden vind ik niet mooi staan. Ook al weet ik dat je geen verschil zult merken. :lol:

Afbeelding
remco1b
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: di 19 augustus 2014, 09:22
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

Onderste heb ik nog nooit gezien dus ga er gemakshalve vanuit dat dat de nieuwe bedrukking is.

PS vind ik inderdaad ook mooier
Wanneer je beter wordt doet het niet minder pijn. Je gaat alleen harder.
Cannondale Scalpel
http://www.strava.com/athletes/1001097
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Dit is inderdaad een nieuwe en oude versie. Je kan toch gewoon de shop vragen om nog een nieuwe versie te sturen en je de oude terug stuurt?
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Dus de bovenste is dus wel de nieuwste? Die kende ik ook, de onderste niet.

Ik heb de shop al gecontacteerd. Ik krijg nog een nieuwe band opgestuurd en ze gaan het daar uitzoeken met hun leverancier. Want zij wisten ook niet welke de nieuwste opdruk zou zijn. Geen idee welke band ik ga ontvangen, maar dat zal dan een van de 2 zijn.
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Nee de onderste is de nieuwste. De oude plakkaat stickers wilden wel es bubbels vertonen of loslaten. Dus dat hebben ze nu als print erop gedaan.
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
Plaats reactie