[gezocht] 30.9 -> 31.6 zadelpen shim

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Wie heeft er nog een 30.9 -> 31.6 zadelpen shim liggen die hij/zij door wilt verkopen? Ik krijg over twee/drie weken een nieuw frame binnen, maar daar kan mijn dropper niet direct in :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Dan kan je 'm nog net op Ali bestellen.
Kost minder dan hier gratis krijgen en alleen verz.kosten betalen ;)

https://m.es.aliexpress.com/item/1005001962206977.html
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Tis niet erg dat jij in Spanje woont, maar ik heb niets aan de Spaanse Ali haha. Maar bedankt, niet bij stilgestaan. Ik zal daar eens kijken :-q :D

Edit: Dank! Gevonden en besteld :bier:
lightrider
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 11:08
Mijn mountainbike: Ritchey Plexus, P29-er en SwissCross Disc...

Heb er één
Afgesloten hoofdstuk met een Plexus aan de muur en P29-er en SwissCross in de schuur

Flowtrail is de Volkswagen Golf van het mountainbiken. Niks verkeerds mee in de basis, maar zooooo voorspelbaar en saai.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

lightrider schreef: do 17 juni 2021, 16:20 Heb er één
Shit, net te laat. Order van Ali is al onderweg. Ik stuur je wellicht een berichtje als hij niet op tijd binnen is, bedankt voor het aanbod.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Waarom toch die Ali adviezen terwijl het in NL op voorraad ligt? :-?
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Jamis Diablo schreef: do 17 juni 2021, 22:29 Waarom toch die Ali adviezen terwijl het in NL op voorraad ligt? :-?
Wil je een politiek correct antwoord of een eerlijk antwoord? Ik ben voorstander van het laatste dus daar komt ie :winkie:

Geld

Op de enige plek waar ik in NL de juiste maat kon vinden kost hij 17.50 en dan komen daar nog 7 euro verzendkosten bij. Als ik hem dan voor een factor vier minder kan kopen bij Ali, dan ben ik een echte Hollander en bestel ik hem daar. Ik verwacht mijn frame pas over 2-3 weken en dan zou de shim ook binnen moeten zijn, ik heb dus de tijd.

Edit: toch nog een kleine toevoeging, puur omdat ik toch even moet wachten op een collega.

In Nederland/Europa geef ik ook makkelijk geld uit. De afgelopen twee maanden zo'n 2000 euro uitgegeven aan een wielsetje bij Jan hier op het forum, een setje Magura's bij Mantel, remschijven erbij vanuit Duitsland, nieuw stalen frame vanuit Duitsland, sjieke bidonhouders bij Parallel in Rotterdam, etc. Heel gierig ben ik niet, maar wel als het gaat om een stuk rondgebogen blik wat na montage niet meer zichtbaar is en over een maand vervangen gaat worden voor een wel passende dropper á 200/250 euro. Het was dus ook een rationele keuze om 4x minder kwijt te zijn :D
Plaats reactie