Trek top fuel, verzameld!

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

George schreef: di 15 juni 2021, 12:50 Blijkt alsnog één van de, ehm, 'subtiele' op-en aanmerkingen eerder in dit topic te kloppen maar de meest verontrustende gelukkig niet :-q
Die stomme demper ook.. :winkie:
Dan blijft de pivotbout die mogelijk los zou kunnen lopen nog een punt van aandacht, dat mag niet gebeuren.

Ik zag dat WJ nav dit topic inmiddels al keuze heeft uit diverse onderdelen, heel leuk zo.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Ghost-biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 23 december 2012, 18:30

Gelukkig dat het frame nummer en de kleur matchen, geeft toch wat meer vertrouwen.

Je wilt toch niet dat bij een afdaling je frame in tweeën breekt. Heb het één keer voor mijn neus zien gebeuren bij een titanium Univega tijdens het WK in Houffalize tijdens een afdaling met 70 km/h. Kom hem gelukkig net ontwijken.

Maar ik begrijp de afwijkende kleur nog steeds niet. Een 9.7 is niet als project one te verkrijgen. Is ie soms bij unlimited colors geweest?
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Ghost-biker schreef: wo 16 juni 2021, 21:23 Maar ik begrijp de afwijkende kleur nog steeds niet. Een 9.7 is niet als project one te verkrijgen. Is ie soms bij unlimited colors geweest?
Het frame komt uit Engeland, de vorige eigenaar is ook een Engelsman die bevriend is met de directeur van Trek daar. Via hem had hij het frame op de kop getikt, dus hoe het precies zit weet ik ook niet.
Sneeuwmonster
Willem Jan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: di 8 juni 2021, 09:22
Mijn mountainbike: Trek top fuel

Het frame is langs jacko Quick design geweest.
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Ik heb nog 4 sturen met minimale lengte 780mm liggen:
Spank Oozy trail, rize 15mm, nieuw in doos
Spank spike race 800mm 15mm rize, alleen gemonteerd geweest, nauwelijks montagesporen
Sixpack Millenium zwart met oranje decals 20mm rize, zeer licht gebruikt, montagesporen verdwijnen als hij weer gemonteerd is met grips e.d.
Sixpack zwart met zwarte decals (stealth), 15mm rize, alleen gemonteerd geweest, nauwelijks montagesporen

Laat maar weten of er wat tussen zit.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Ghost-biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 23 december 2012, 18:30

sama schreef: do 17 juni 2021, 08:00 Het frame komt uit Engeland, de vorige eigenaar is ook een Engelsman die bevriend is met de directeur van Trek daar. Via hem had hij het frame op de kop getikt, dus hoe het precies zit weet ik ook niet.
Willem Jan schreef: do 17 juni 2021, 09:49 Het frame is langs jacko Quick design geweest.
Ow, op die fiets. Overigens wel een gave kleur.

Excuses als ik wat onrust veroorzaakt heb, maar met mijn meer dan 35 jaar mountainbike ervaring heb ik al heel wat shit voorbij zien komen.
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Maakt niet uit, altijd goed om te waarschuwen als je iets niet vertrouw.
Sneeuwmonster
Willem Jan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: di 8 juni 2021, 09:22
Mijn mountainbike: Trek top fuel

Jan the Man schreef: do 17 juni 2021, 11:19 Ik heb nog 4 sturen met minimale lengte 780mm liggen:
Spank Oozy trail, rize 15mm, nieuw in doos
Spank spike race 800mm 15mm rize, alleen gemonteerd geweest, nauwelijks montagesporen
Sixpack Millenium zwart met oranje decals 20mm rize, zeer licht gebruikt, montagesporen verdwijnen als hij weer gemonteerd is met grips e.d.
Sixpack zwart met zwarte decals (stealth), 15mm rize, alleen gemonteerd geweest, nauwelijks montagesporen

Laat maar weten of er wat tussen zit.

Ciao
Jan
Heb je een stuur van 35mm?
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik wel, een raceface in blarentrekkend appeltjes groen dus als je een bijzonder opvallende kleurcombinatie in gedachten heb ik daar het perfect stuur voor :-q
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Willem Jan schreef: ma 28 juni 2021, 20:44
Jan the Man schreef: do 17 juni 2021, 11:19 Ik heb nog 4 sturen met minimale lengte 780mm liggen:
Spank Oozy trail, rize 15mm, nieuw in doos
Spank spike race 800mm 15mm rize, alleen gemonteerd geweest, nauwelijks montagesporen
Sixpack Millenium zwart met oranje decals 20mm rize, zeer licht gebruikt, montagesporen verdwijnen als hij weer gemonteerd is met grips e.d.
Sixpack zwart met zwarte decals (stealth), 15mm rize, alleen gemonteerd geweest, nauwelijks montagesporen

Laat maar weten of er wat tussen zit.

Ciao
Jan
Heb je een stuur van 35mm?
Ben deze week niet thuis, maar zal begin volgende week even kijken. Volgens mij is de Sixpack Millenium 35mm, zal heb thuis even opmeten.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Willem Jan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: di 8 juni 2021, 09:22
Mijn mountainbike: Trek top fuel

George schreef: ma 28 juni 2021, 20:52 Ik wel, een raceface in blarentrekkend appeltjes groen dus als je een bijzonder opvallende kleurcombinatie in gedachten heb ik daar het perfect stuur voor :-q
Dat is een beetje te gekke combi denk ik :lol:
Willem Jan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: di 8 juni 2021, 09:22
Mijn mountainbike: Trek top fuel

Check de edit, gisteren van alles binnengekregen via het forum. Bedankt voor alle reacties, ook de pb's!

Dit is wat ik nog nodig heb:
-1x schijfremadapter 160-180 mm, zwart
-Stuur 35 mm, zwart
-Zadel, zwart en zacht
-Wielset, achter is 12x148, HG body voor 12speed; voor 15x110. Heeft iemand iets moois liggen? Weer zwart, velg 28-32mm. 29''.
Laatst gewijzigd door Willem Jan op di 29 juni 2021, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

35 mm sturen heb ik wel liggen , enkel welke breedte maat zoek je ? 8)
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Willem Jan
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: di 8 juni 2021, 09:22
Mijn mountainbike: Trek top fuel

Snelle Buffer schreef: di 29 juni 2021, 11:14 35 mm sturen heb ik wel liggen , enkel welke breedte maat zoek je ? 8)
700-800 heb je een foto?
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Willem Jan schreef: do 1 juli 2021, 11:45
Snelle Buffer schreef: di 29 juni 2021, 11:14 35 mm sturen heb ik wel liggen , enkel welke breedte maat zoek je ? 8)
700-800 heb je een foto?
Zitten in je " postvak"
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Plaats reactie