Goeie kinder MTB 24 inch (max EUR 350)

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Slowpoke
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: za 8 mei 2021, 09:58
Mijn mountainbike: MTB: Kona Hei Hei (2021 alloy) / Gravel: Kona Rove DL (2022) / CX: Kona Jake (2010)

Nice. Heb hem ff opgezocht, is vlgs mij een Ghost Lanao Base 26", nietwaar? Zal net aan de grote kant zijn, maar daar zal ze snel genoeg in groeien. Standover ziet er iig 'prettiger' uit dan bij de Kato, welke ik ook interessant vind.

Stuur me vooral een pb/mailtje als je in de gelegenheid bent. Ik woon in Arnhem; als de reisafstand niet te groot is komen we graag binnenkort kijken!
Mario070 schreef: wo 9 juni 2021, 01:36
Dit is een echte meiden mountainbike :-D morgenmiddag kom ik in NL aan :D donderdag moet ik mijn mtb van zolder halen, zou ook de meiden mtb naar beneden halen, foto's maken en posten :-q
De mtb van m'n vriendin is ook wit heeft een witte voorvork en met dat bruin ook nog licht blauwe letters.... deze foto heb ik van het www en komt het dichtst bij wat ze heeft staan :-D en niet gebruikt :(( :wink:
[/quote]
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5867
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Slowpoke schreef: wo 9 juni 2021, 09:14 Nice. Heb hem ff opgezocht, is vlgs mij een Ghost Lanao Base 26", nietwaar? Zal net aan de grote kant zijn, maar daar zal ze snel genoeg in groeien. Standover ziet er iig 'prettiger' uit dan bij de Kato, welke ik ook interessant vind.

Stuur me vooral een pb/mailtje als je in de gelegenheid bent. Ik woon in Arnhem; als de reisafstand niet te groot is komen we graag binnenkort kijken!
Mario070 schreef: wo 9 juni 2021, 01:36
Dit is een echte meiden mountainbike :-D morgenmiddag kom ik in NL aan :D donderdag moet ik mijn mtb van zolder halen, zou ook de meiden mtb naar beneden halen, foto's maken en posten :-q
De mtb van m'n vriendin is ook wit heeft een witte voorvork en met dat bruin ook nog licht blauwe letters.... deze foto heb ik van het www en komt het dichtst bij wat ze heeft staan :-D en niet gebruikt :(( :wink:
[/quote]
Jep, het is een Ghost ....en ik weet nog dat er miss op staat. Zodra ik de boel van zolder heb zou ik je kontakten :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5867
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Slowpoke schreef: za 8 mei 2021, 10:19 Ik zoek voor mijn dochter van 8 (135 cm lang) een degelijke MTB. Criteria: 1x6 (of meer) versnellingen en een niet te zwaar frame met lage standover.

Twijfel over Rockrider ST 900 (Decathlon), maar ik lees over vrij hoge standover. Ben benieuwd naar goeie alternatieven. Geveerde voorvork lijkt me niet wenselijk, maar kan me vergissen. Is vooral zwaar(der).

Mocht iemand een leuk fietsje tweedehands hebben staan, voel je vrij om me hierop te wijzen! :-)
Ik had je al een PB gestuurd :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie