Support Tube Durolux36 EQ om veerweg terug te brengen naar 150mm

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
DennisP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 239
Lid geworden op: ma 9 november 2009, 14:39
Mijn mountainbike: Prime v3 - Orange crush

Hoi,

Ik ben opzoek naar FPE002-66 / Support Tube for Durolux36 EQ 150mm travel om de veerweg van m'n Durolux terug te brengen naar 150mm.

Tips zijn welkom.

Bij voorbaat dank. :)
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1549
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Weet je zeker dat je die hele Support Tube moet vervangen? Ik heb geen Durolux maar een Aion en daar gaat een kunstof clipje over die buis waarmee je de veerweg aanpast. Heb snel een video gecheckt waarin iemand een Durolux openmaakt om travel aan te passen en hij heeft hetzelfde clipje in z'n hand.

Edit: mijn Aion kocht ik als 100mm en was ingekort met een nylon bus en twee 10mm spacers. Ik heb hem nu op 150mm maar hij kan tot 160. Die tube hoeft dus niet korter te zijn voor minder verweeg (logisch, anders kon je ook niet helemaal inveren).
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

eq versie moet je gewoon net zoals de grote merken de airshaft vervangen helaas.
⛧⛧⛧
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1549
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

xRemcox schreef: wo 10 februari 2021, 20:51 eq versie moet je gewoon net zoals de grote merken de airshaft vervangen helaas.
Dat wist ik niet. Las dat dat inderdaad als een klein "minpuntje" aan deze vork wordt genoemd.
Plaats reactie