Downhill bike gezocht

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Ik zoek een gebruikte downhill bike, liefst frame niet ouder dan een jaar of 6. Mag technische problemen met onderdelen hebben maar het frame moet uiteraard heel zijn. Double crown vork, minimaal 180 mm veerweg, liefst meer.

Iets als een YT Tues of Canyon Torque/Sender heeft de voorkeur, maar ik laat me graag verrassen.
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

MVMVML schreef: di 18 februari 2020, 14:41 Ik zoek een gebruikte downhill bike, liefst frame niet ouder dan een jaar of 6. Mag technische problemen met onderdelen hebben maar het frame moet uiteraard heel zijn. Double crown vork, minimaal 180 mm veerweg, liefst meer.

Iets als een YT Tues of Canyon Torque/Sender heeft de voorkeur, maar ik laat me graag verrassen.
Maatje XS of XXL? ;)
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Oh ja sorry. Ik ben 1.80 en een ruime 80 kg. Rijd nu op een Medium Canyon en die maat is prima.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Hou bikemarkt.de in de gaten, het aanbod daar is vele malen groter dan hier op het forum of Marktplaats. Vooral Dual Crowns zijn hier niet gemeengoed. De meeste Nederlanders die van hun DH af willen zetten hem op bikemarkt ipv marktplaats heb ik gemerkt.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dennisvdb schreef: di 18 februari 2020, 16:48 Hou bikemarkt.de in de gaten, het aanbod daar is vele malen groter dan hier op het forum of Marktplaats. Vooral Dual Crowns zijn hier niet gemeengoed. De meeste Nederlanders die van hun DH af willen zetten hem op bikemarkt ipv marktplaats heb ik gemerkt.
Ja daar zit ik ook te zoeken en enkele leuke gezien, maar ja. Dan moet ik weer een hele dag naar München rijden en weer terug. En als het dan weer niets is, zit je voor jan lul in een hotel.
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Ik vond mijn V10 op bikemarkt. Eventjes naar Almelo met de camper. :-q
Gebruikersavatar
markindealpen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 220
Lid geworden op: vr 7 april 2017, 21:07
Mijn mountainbike: UHR

MVMVML schreef: di 18 februari 2020, 17:01
Dennisvdb schreef: di 18 februari 2020, 16:48 Hou bikemarkt.de in de gaten, het aanbod daar is vele malen groter dan hier op het forum of Marktplaats. Vooral Dual Crowns zijn hier niet gemeengoed. De meeste Nederlanders die van hun DH af willen zetten hem op bikemarkt ipv marktplaats heb ik gemerkt.
Ja daar zit ik ook te zoeken en enkele leuke gezien, maar ja. Dan moet ik weer een hele dag naar München rijden en weer terug. En als het dan weer niets is, zit je voor jan lul in een hotel.
Dan neem je ook je eigen fiets of skies mee, en ga je in de buurt sws ergens lekker de bergen in! goed excuus om even weg te zijn.
Propain Tyee AL
Kona Big Honzo DL
{Canyon Spectral AL }
Kona Rove st
{Cube ltd pro}
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 897
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Je hoeft ook helemaal niet te zoeken op Munchen. Als je lid bent van Bikemarkt kun je je woonplaats ingeven bij je gegevens (Mein Standort), klikken op je woonplaats of net daarbuiten, daarna "Standort Neu laden". Nu is je woonplaats opgeslagen en kun jij bij het zoeken onder het kopje "Entfernung" de kilometrage kiezen.

Beetje omslachtig maar het zal wel iets Duits zijn.

Deze in Wipperfurth vond ik persoonlijk wel mooi: https://bikemarkt.mtb-news.de/article/1 ... der-cf-8-0
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Dennisvdb schreef: di 18 februari 2020, 18:31 Je hoeft ook helemaal niet te zoeken op Munchen. Als je lid bent van Bikemarkt kun je je woonplaats ingeven bij je gegevens (Mein Standort), klikken op je woonplaats of net daarbuiten, daarna "Standort Neu laden". Nu is je woonplaats opgeslagen en kun jij bij het zoeken onder het kopje "Entfernung" de kilometrage kiezen.

Beetje omslachtig maar het zal wel iets Duits zijn.

Deze in Wipperfurth vond ik persoonlijk wel mooi: https://bikemarkt.mtb-news.de/article/1 ... der-cf-8-0
Klopt. Maar ik heb een hele mooie gezien voor een goede prijs daar, helaas dus helemaal in Munchen

Afbeelding

https://bikemarkt.mtb-news.de/article/1 ... ull&pid=14
Plaats reactie