Top paintjob als je het mij vraagt

Ik durf dat ook wel te beamen. Ik heb 150mm veerweg op mijn hardtail, maar ik denk dat 130 meer dan voldoende is. Om die reden zou ik de volgende ook op 130 mm bouwen.ThaSingleTrackMastah schreef: ↑wo 29 januari 2020, 09:55Tja, nu je het er over hebt...In zn profiel lees ik St.Miechelsgestel, en L&DD.de hollander schreef: ↑wo 29 januari 2020, 07:46
Nee hoor, maar hij moet zich wel goed bedenken wat hij het meeste fietst en welke fiets daar het beste bij past.
De Sobre was voor mij net een maatje te klein. De Scandal past veel beter.
Ook bij wat ik het meeste fiets.
Dan is een LTHT sowieso overkill.
(en hij heeft al een enduro voor het ruige werk)
Een carbonnen xc fiets lijkt mij een betere keuze.
(Let op, nu komt Lars vertellen dat je met meer vering meer plezier hebt)
Leuk dingTimo schreef: ↑wo 29 januari 2020, 13:28Nou! Dat ziet er blits uit. Hij gaat op het lijstjeKabookie schreef: ↑wo 29 januari 2020, 10:10Ik zou voor een Radon Cragger gaan denk ik.
Top paintjob als je het mij vraagt![]()
![]()
Timo schreef: ↑di 21 januari 2020, 23:00Ik ben op zoek naar een hardtail voor de lokale rondjes. Recent een nieuwe Enduro aangeschaft en die fietst fantastisch! Naar beneden in ieder geval.
Ik heb naast de Enduro een spectral staan die ik in de verkoop doe omdat deze te dicht bij de enduro in de buurt zit.
Om nog wel wat sneller de lokale rondje te kunnen doen ben ik op zoek naar een speelse hardtail. Het liefste een 29er met 100 tot 130mm veerweg. Afhankelijk van wat de spectral nog oplevert zit ik te denken aan circa 900 euro.
Timo schreef: ↑Ik ben zelf 1.80 meter groot, Zal een L moeten zijn of eventueel een M frame afhankelijk van de fit.
Voorkeur gaat uit naar een fiets vanaf 120mm veerweg. Alternatief is nog te kijken naar 27.5 maar gezien de trends zoek ik toch meer richting een 29er.
Wie heeft er nog iets staan of weet wat te staan?
Dan is de Canyon grand canyon 29er de beste optie denk ik
Gewichtsverschil tussen jouw stalen honzo en de bikes van je XC maatjes zal denk ik dan vooral zitten in het rollend gewicht? Dus wielen(velgen) en banden.Vliegende ton schreef: ↑zo 23 februari 2020, 20:19Ff eens stuk vervuiling...Bezit een Honzo ST..als ie loopt kan ik prima met met mijn XC-maatjes meekomen& naar beneden loop ik op ze uit..alleen berg op...overstappen naar een Carbon versie of de ST versie upgraden met lichtere wielset?
Ikzelf rij juist ardent 2.4 op de stalen ltht voor de lokale rondjes. Altijd beter als de 950+gr wegende banden op de fullyVliegende ton schreef: ↑zo 23 februari 2020, 23:49ardent 2.4 voor zullen ook wel niet meehelpen op de Hollandse XC parcoursen![]()