InvisiFRAME expert

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
dahoe
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 19 oktober 2005, 11:28

Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een frame wil voorzien van Invisiframe, en die er ook erg goed in is :-).

Ben je zo iemand, en wil/ kan je me helpen, laat het me dan even weten.
Ramonn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: zo 16 juni 2019, 13:35
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 CC en een SC Heckler 9 C

Ik heb het twee keer zelf gedaan. Ging best goed en makkelijk. Ondanks dat ik 0 geduld heb en niet precies ben. Was voor mij een therapeutische meditatie oefening. En dat heeft gewerkt.
Gebruikersavatar
slapbandje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 15 augustus 2014, 18:22
Mijn mountainbike: Te veel

https://m.youtube.com/watch?v=r3GwySyDSa8
En zo staan er nog legio filmpjes die klip en klaar uitleggen hoe je het goed zelf kunt doen.

Mocht je toch iemand zoeken is het wellicht handig om je locatie te vermelden :-q
Geld moet rollen. Bij voorkeur op noppenbanden.
dahoe
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 19 oktober 2005, 11:28

Woonplaats Den Haag, maar ben voor werk ook regelmatig in Brabant of regio Amsterdam
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13026
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik weet niet wat ik enger zou vinden. Mijn bike zelf beplakken of het door een totale vreemde laten doen die zegt dat-ie het goed kan :bier:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Kapitein Iglo schreef: di 21 januari 2020, 16:07 Ik weet niet wat ik enger zou vinden. Mijn bike zelf beplakken of het door een totale vreemde laten doen die zegt dat-ie het goed kan :bier:
Ja en in dit geval zou je zelfs kunnen spreken van een totale frame-de. :winkie:
bobobob
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 2 augustus 2010, 12:42
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX TE KOOP!

Vorig jaar de Spectal van mijn vriendin voorzien van InvisiFrame. Invisiframe had helaas niet de juiste (dames) variant beschikbaar, dus op basis van afmetingen de heren variant besteld.
Ondanks dat was denk ik 90% prima te plakken, is het eenvoudig bij te snijden/knippen, en zolang je een spuit met zeepwater en geduld hebt is het heel goed zelf te doen.
Handleiding die er bij zit is ook duidelijk voorzien van welke sticker waar hoort. Het meeste werk zit in het schoonmaken van je frame en het "vrij" maken van je frame van eventuele kabels/leidingen, etc...

Mijn nieuwe frame ga ik in ieder geval ook voorzien van een setje.

En mocht je het echt niet zelf willen doen: https://wp.invisiframe.co.uk/fitter/
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

Basta bikes kan dat perfect voor je doen
Plaats reactie