Op zoek naar kniebeschermers

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Mark-V schreef: wo 25 september 2019, 22:01
Owja :oops:

Maar, ik heb sowieso nog een set liggen die ik niet gebruik (zijn mij te klein, gekocht samen met een body protector).
Is een scheenbeschermer icm een kniebeschermer. van die witte zoals deze:
Heb je een PB gestuurd
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
DaanJ
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1268
Lid geworden op: wo 10 augustus 2005, 12:20
Mijn mountainbike: Star en single speed

Re: de K-Pact, ik heb zelf de Zip versie, vind ik toch wel erg handig, hoef je niet je schoenen uit te doen als je ze aan- of uittrekt. Dat is bij meer enduro rijden echt een uitkomst, gewoon even uittrekken bij een lange klim, en bij bikeparks gewoon chill, kan je ze bij elke pauze even afdoen zonder gedoe. Ik zou nu ik eraan gewend ben nooit meer zonder willen.

Overigens, proefondervindelijk meerdere malen vastgesteld dat bij crashes op goed hoge snelheid, waarbij je je nog een stuk zonder fiets over de grond voortbeweegt (zo'n head first sliding), alle kniebeschermers na de eerste klap afzakken. Ik denk dat ik voor bikeparks maar een lange broek ga dragen om dat te voorkomen.
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Heb samen met Mark een mooie deal kunnen sluiten, dus bij deze is mijn zoektocht (voor nu) afgelopen! Dank voor alle suggesties! :-q
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Plaats reactie