Magura hydraulische velgrem (voor)

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
luukleeftink
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: wo 28 maart 2007, 12:38

Momenteel ben ik zoekende naar een Magura hydraulische velgrem (voor). Het gaat dus enkel om de voorrem en het geniet mijn voorkeur dat de leiding op lengte is. Verder graag compleet inclusief bevestigingsmateriaal etc..

Oja, het liefst niet te gek qua prijs, want heb hem nodig voor een stadsfiets.
eRicW
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1141
Lid geworden op: do 22 september 2005, 15:27

luukleeftink schreef: do 4 april 2019, 01:19 Momenteel ben ik zoekende naar een Magura hydraulische velgrem (voor). Het gaat dus enkel om de voorrem en het geniet mijn voorkeur dat de leiding op lengte is. Verder graag compleet inclusief bevestigingsmateriaal etc..

Oja, het liefst niet te gek qua prijs, want heb hem nodig voor een stadsfiets.
Wat voor lengte leiding zoek je? Ik heb een set Magura HS33's over - van mijn inmiddels overleden stadsfiets - die ik op maat kan maken voor je. Staat is optisch vrij erbarmelijke (zwarte remmen met erg veel stof en wat roest op de brakebooster) maar ze remmen hard gezien er nieuwe blokken in zitten.

Prijs: gratis als je ermee geholpen bent.
Stamppot with weaksauce!
luukleeftink
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: wo 28 maart 2007, 12:38

eRicW schreef: vr 5 april 2019, 13:03
luukleeftink schreef: do 4 april 2019, 01:19 Momenteel ben ik zoekende naar een Magura hydraulische velgrem (voor). Het gaat dus enkel om de voorrem en het geniet mijn voorkeur dat de leiding op lengte is. Verder graag compleet inclusief bevestigingsmateriaal etc..

Oja, het liefst niet te gek qua prijs, want heb hem nodig voor een stadsfiets.
Wat voor lengte leiding zoek je? Ik heb een set Magura HS33's over - van mijn inmiddels overleden stadsfiets - die ik op maat kan maken voor je. Staat is optisch vrij erbarmelijke (zwarte remmen met erg veel stof en wat roest op de brakebooster) maar ze remmen hard gezien er nieuwe blokken in zitten.

Prijs: gratis als je ermee geholpen bent.
Je hebt een PB.
Plaats reactie