Spuiten frame Kona Hei Hei

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Plaats reactie
Carve2013
All rounder
All rounder
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 4 september 2013, 12:58

Goedemiddag,

Ik heb momenteel een Kona Hei Hei en deze fiets bevalt mij prima, ik ben alleen niet kapot van de kleurstelling van het frame...

Heeft iemand hier enig idee wat de kosten zijn om dit frame te laten spuiten ? Daarnaast zal alles gedemonteerd moeten worden neem ik aan, maar dit kan ik zelf niet helaas.. al met al zal het een dure grap worden denk ik of niet ?

De voorvork hoeft niet gespoten te worden..

Afbeelding

Afbeelding
DeStiO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 20:34
Mijn mountainbike: Giant Reign advanced 2016

Ipv spuiten gewoon laten heatwrappen net zoals een auto. 10x goedkoper en je kunt veel gavere kleuren en patronen kiezen. Gebeurde in Canada best veel. Je kunt dan ook verschillende onderdelen verschillende kleuren/patronen maken.
''Ga toch fietsen!'' zeiden ze en daar ging ik........
Har77
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2233
Lid geworden op: do 4 juni 2009, 16:17
Mijn mountainbike: is beter in shape dan ik

Vergeet niet dat je restwaarde gigantisch zal dalen. Een Kona verdient zn originele kleur.
+1 voor dat wrappen.
Athletes EAT and TRAIN, they don't DIET and EXERCISE.....
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

Ik ga mijn frame plasti dippen, misschien is dat wat voor je? Ik heb op eBay decals besteld die ik daar weer overheen plak.
gertjant
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1318
Lid geworden op: ma 9 januari 2006, 21:37
Mijn mountainbike: Midden van het land

Heb je al bij Kona geïnformeerd? Ook handig i.v.m. garantie. Ik heb mijn Liteville laten overspuiten via de dealer en Liteville, kostte me wel iets van EUR 400. Spuiten iets van EUR 250, EUR 50 voor verzenden, en EUR 100 voor frame controleren, vlakken, lagers verwijderen en weer opnieuw plaatsen.

Klinkt als veel maar als je terugrekent naar de benodigde arbeid is het wel redelijk.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29951
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Plastidippen is niet erg degelijk -> -1
Wrappen lijkt me beter, ook omdat het weer te verwijderen is. -> +1

Blijkbaar ben je niet zo handig dat je het zelf kunt (?).
Geen schande, maar je zult dan wel de tijd van een vakman moeten betalen, dat kost meer dan een stukje plastic of een blik verf ;)

En je voorvork hoeft niet ?
Dan zal je een kleur moeten kiezen die goed combineert met wit.
Da's ook geen probleem, maar dan beperk je jezelf toch wat in de keuze vrijehid.

Als ik de foto zie, dan vind ik 'm eigenlijk prima, maar ja, smaken verschillen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie