Onderdelen voor een goede zaak..Alles is binnen!

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Hoi,

Ik zoek de volgende onderdelen,

Alles binnen!!!

Sommige onderdelen zijn nog onderweg maar die komen vast wel aan :-q

Het is de bedoeling dat ik voor weinig geld een oud Cannondale frame ga opbouwen. Niet voor mezelf maar voor iemand die het dubbel en dwars verdient. Het moet dus goedkoop blijven en toch een betrouwbare fiets worden.
Als je uit de omgeving van Enschede komt en je doneert een onderdeel dan was, poets en smeer ik je fiets :-q
Behalve de bovenstaande onderdelen is de rest al bij elkaar gesprokkeld via forummers. Sommige onderdelen zijn gedoneert andere tegen een klein prijsje gekocht zoals frame, wielen, vork, demper, cranks, cassette, voorderrie, achterderrie, buitenbanden, ketting, stuurpen, voorrem, schakelkabels, zadel, zadelpen, remschijven, adapters, shifters en binnenbanden, stuur en flatpedals.

EDIT,
Toch maar even een kleine uitleg na de positieve reacties. Mijn overbuurman heeft een zwaar ongeluk gehad en heeft nogal wat achter de rug, zowel tussen de oren als lichamelijk. Hij heeft een vrouw en twee kinderen in de pubertijd. Werkt nog op basis van halve dagen maar kan zelfs dat niet altijd. Hij heeft altijd hevige hoofdpijn en last van zijn nek en nog wat andere klachten. Hij is altijd bezig met zijn kinderen en hun school/sport/hobby's. Hij maakt nooit tijd voor zichzelf vrij. Hij is een keer met mij meegeweest een stukje biken in Duitsland en vond dat geweldig. Vandaar dat ik probeer een fietsje voor hem te regelen. Het doet hem goed om er ook eens uit te kunnen gaan af en toe.
Laatst gewijzigd door Gebbetje op ma 26 december 2016, 23:40, 22 keer totaal gewijzigd.
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5573
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Zeerrrr verleidelijk om mijn bike even door jouw lekker te laten vertroetelen. :-D Maar ik heb wel een 27,5 biba voor donatie je als je die gebruiken kunt. De wasbeurt zal ik je niet aan doen. :-q
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Dice Oldskool schreef:Zeerrrr verleidelijk om mijn bike even door jouw lekker te laten vertroetelen. :-D Maar ik heb wel een 27,5 biba voor donatie je als je die gebruiken kunt. De wasbeurt zal ik je niet aan doen. :-q
Het is een 26" bike. Maar....de insteek is top :-q
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Past gewoon hoor, geen enkel probleem....
kneusteun
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 25 oktober 2011, 23:44

Ik zal binnenkort even kijken, kom uit enschede en heb net hetzelfde gedaan.
Voor een appel en een ei een F4 gebouwd:
Afbeelding
Afbeelding

Stuur,zadelpen en misschien een zadel heb ik nog.
mark m
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 20 oktober 2003, 20:42
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 TR MyO / Mondraker Foxy R

Ik heb evt nog een Easton Carbon stuur met 29mm rise te koop.

Easton EC90sl stuur, 635mm breed, lowrise 20mm
€ 60,00
http://link.marktplaats.nl/m1082924300? ... ialbuttons" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

kneusteun schreef:Ik zal binnenkort even kijken, kom uit enschede en heb net hetzelfde gedaan.
Voor een appel en een ei een F4 gebouwd:
Stuur,zadelpen en misschien een zadel heb ik nog.
Hoi,

Dat is goed nieuws :-q

Wat zou je er voor moeten hebben? Je mag wat mij betreft ook een PB sturen als je dat liever privé wil afhandelen.
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

mud mate schreef:Past gewoon hoor, geen enkel probleem....
Ah, kijk dat zijn de goede berichten :-q
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Dice Oldskool schreef:Zeerrrr verleidelijk om mijn bike even door jouw lekker te laten vertroetelen. :-D Maar ik heb wel een 27,5 biba voor donatie je als je die gebruiken kunt. De wasbeurt zal ik je niet aan doen. :-q
Nou, Dice....Mud Mate zegt dat het gaat passen...dus euhh...
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Emil1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 23:27
Mijn mountainbike: Chinees met Ryde wielen en Sram XO

Heb nog een z.g.a.n. Fizik Tundra 2 zadel liggen. Zwart met rood. Mag voor 25 euri's weg. Woon in Glanerbrug, dus in de buurt.

Heb verder nog een doos met van alles en nog wat liggen. Wel voornamelijk Sram en een setje Formula RX remmen. Je mag er van mij rustig eens in rommelen om te kijken of er nog iets bruikbaars tussen zit.
De meeste mensen weten het niet, maar je kunt ook dingen doen zonder het op facebook te zetten.
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Emil1 schreef:Heb nog een z.g.a.n. Fizik Tundra 2 zadel liggen. Zwart met rood. Mag voor 25 euri's weg. Woon in Glanerbrug, dus in de buurt.

Heb verder nog een doos met van alles en nog wat liggen. Wel voornamelijk Sram en een setje Formula RX remmen. Je mag er van mij rustig eens in rommelen om te kijken of er nog iets bruikbaars tussen zit.


Kiek, nog een Bruggernees :-q Ik woon ook in Glanerbrug dus dat komt goed uit :D Ik heb sowieso interesse in de remmen! PB me maar, dan kunnen we kijken hoe we dit gaan doen. Top!
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
kneusteun
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: di 25 oktober 2011, 23:44

Heb de spullen bij een maat, zal dit weekend met het fietsen even in mijn spares bak graaien en je foto's proberen te sturen.
Heb wat remmen nog wel avid juicy liggen, mag je gratis hebben maar zelfs dan wil je dat waarschijnlijk nog niet XD
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

kneusteun schreef:Heb de spullen bij een maat, zal dit weekend met het fietsen even in mijn spares bak graaien en je foto's proberen te sturen.
Heb wat remmen nog wel avid juicy liggen, mag je gratis hebben maar zelfs dan wil je dat waarschijnlijk nog niet XD
Alles is welkom! Maar het moet wel betrouwbaar zijn. Het moet niet tot ongelukken gaan leiden natuurlijk. Ik wacht de foto's af en dan komt het vast wel goed! :-q
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Via PB remschijven + adapters op de kop getikt :-q

Het gaat de goede kant op! Top
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

mark m schreef:Ik heb evt nog een Easton Carbon stuur met 29mm rise te koop.

Easton EC90sl stuur, 635mm breed, lowrise 20mm
€ 60,00
http://link.marktplaats.nl/m1082924300? ... ialbuttons" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi,

Bedankt voor het meedenken en je aanbod. Helaas zal het stuur dan meer waard zijn dan de rest van de fiets :D Het valt dus helaas buiten het budget.
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
Plaats reactie