Cube Stereo '12 bij het lageveld gestolen

Op zoek naar een bike, setje wielen of dat heerlijke koeienleren zadel? Vraag het hier.
Ook als je bike gestolen is kan je het hier melden.
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Beste allemaal,

helaas heb ik tot op heden mijn mountainbike nog niet terug gevonden. Om het proces hopelijk wat te versnellen loof ik €100,- uit aan degene die mij de mountainbike terug kan bezorgen. Het gaat om een Cube Stereo die afgelopen zondag 16/10/16 op de parkeerplaats van het Lageveld (gem Wierden) van de fietsendrager af is gestolen. De Cube Stereo stond samen met een lichtblauwe Focus Donna damesmountainbike (is gelukkig met rust gelaten) achterop een grijs/lichtbruine Toyota Corolla Verso met de achterkant naar de weg geparkeerd. Dit is gebeurd tussen 14:15 en 14:30.

kenmerken:

- witte Rockshox voorvork, zwart/grijs/wit frame, blauwe accenten
- apart frame/veersysteem, valt sowieso al erg op
- Rockshox Reverb zadelpen (in hoogte verstelbaar dmv knop op stuur,niet standaard)
- Shimano Saint platformpedalen met 2mm inbuspinnen (niet standaard)
- wit Spank stuur en handvatten (niet standaard)
- lichtblauwe Sun Ringle naven

Zouden jullie uit willen kijken naar deze mountainbike?

Bij voorbaat dank,

email: daneumann84@yahoo.com

Afbeelding

Bij voorbaat dank
Laatst gewijzigd door giantdave op do 20 oktober 2016, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Capralicious!
Browser
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: zo 5 april 2015, 17:28

Jeeemig, wat een klotestreek.
Nee niets gezien maar hoop dat je hier nog iets van hoort. (of verzekering?).

Lijkt de laatste tijd weer steeds meer voor te komen. :((
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Dank je. Verzekering probeer ik te regelen. Autoverzekering in ieder geval niet, kijken of het via de reisverzekering lukt. Dan nog, mocht het lukken, kan ik hooguit €600,- terug krijgen. Maar liever iets dan niets.
Bedankt voor het meedenken!
Capralicious!
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Balen man. Ik heb de drager de laatste tijd weinig meer in gebruik. De fiets gaat achterin de auto tot ik ingeschreven heb. Dan moeten ze de auto openbreken en kiezen ze hopenlijk een makkelijker mee ye nemen exemplaar.

Succes
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Dat is inderdaad de beste oplossing, mits je auto groot genoeg is. Helaas was de mijne het gemakkelijk mee te nemen exemplaar vandaag... bij de volgende moet er maar een dik slot op.
Capralicious!
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2065
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Gewoon even voor mijn beeldvorming. Velen van jullie laten je zeer duure mtb dus gewoon achter op je achterdrager staan zonder slot en gaan vervolgens weg?

Zelfs als ik mijn tankbeurt afreken ben ik al zenuwachtig met mijn fiets achterop.

Sterkte er maar mee.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Normaal zou ik zoiets ook nooit doen, maar uitgelegd was dat parkeren gratis was dus ik had de fiets achterop de auto staan, reed naar de slagboom en deze ging niet open. Toen heb ik de auto weer moeten parkeren en ben even snel naar de organisatie gelopen voor een uitrijkaart. Nogmaals dit is ook niet iets wat ik het liefst doe, en doe het ook nooit weer zo.
Capralicious!
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Upje
Capralicious!
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

Nog speciale kenmerken? Misschien dat ie tijdens het nightbiken in Hellendoorn opduikt.
:bier:
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

De kenmerken staan in de OP. Wanneer wordt het nightbiken gehouden? Bedankt voor de tip
Capralicious!
robin
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1032
Lid geworden op: zo 5 oktober 2003, 21:50

giantdave schreef:De kenmerken staan in de OP. Wanneer wordt het nightbiken gehouden? Bedankt voor de tip
Vanavond in Hellendoorn(Mountainbike Mania),ga zelf ook op de Stereo dus zal oogje in het zeil houden.
:bier:
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Wat een kudtvolk loopt er toch rond.... ga verdorie zelf werken voor je geld en spullen... De laatste keer dat ik Wierden had gedaan (was ook de eerste keer) had ik om dezelfde reden de fiets weer van de drager gehaald en die meegenomen naar de parkeerautomaat. Je hebt er nu niks meer aan, maar ik heb een staalkabeltje met cijferslotje van BBB. Ding weegt niks, maar zal de gelegenheidsdief genoeg vertragen dat ze de bike laten hangen/staan. Tuurlijk met een betonschaar is ie zo weg, maar dan helpen betere sloten ook niet meer.

Ik zal iig in de omgeving (Lemelerberg, Hellendoorn, Rijssen) mijn ogen openhouden. Al ben ik bang dat de bike niet meer opduikt. Hou iig ook de verkoopsites (marktplaats, speurders, ebay etc.) in de gaten.
“Old, not obsolete”
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13036
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik las laatst een tip: zet zelf een gevraagd-advertentie voor dat model fiets - je weet nooit wat er langs komt...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
giantdave
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 16 januari 2009, 01:57
Mijn mountainbike: Giant XcX DS1, Haibike Edition RX, Cube Stereo Pro, YT Industries Capra AL

Bedankt voor de tips en het uitkijken naar de fiets mannen, top! @ Iglo, mijn vriendin heeft al een 'valletje' opgezet. Tot nu toe nog geen succes... ik houd moed. Denk dat de dief de bike eerst 'koud' laat staan voordat ie m op Mp gooit in het gunstigste geval. In het slechtste zit ie al in Polen. Politie is inmiddels wel een onderzoek gestart.
Capralicious!
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Marco79 schreef:ik heb een staalkabeltje met cijferslotje van BBB. Ding weegt niks, maar zal de gelegenheidsdief genoeg vertragen dat ze de bike laten hangen/staan. Tuurlijk met een betonschaar is ie zo weg, maar dan helpen betere sloten ook niet meer.
Daar heb je echt geen betonschaar voor nodig, een simpele kniptang is voldoende. En als het om een slot als dit gaat: Afbeelding

Dat druk je met je duim nog wel ver genoeg open om de staalkabellus erdoorheen te halen (eigen ervaring nadat ik de code was vergeten en geen tijd had om 1000 combinaties te proberen) :winkie:
Plaats reactie