Verkocht. Endura Freezing Point jack, heren, M

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
culiman
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: do 10 oktober 2013, 19:17
Mijn mountainbike: Salsa Fargo, Surly Pugsley

Beste fietsers,

Reden verkoop: ik gebruik al een paar jaar naar grote tevredenheid hun MT500 regenjack in L. Omdat ik deze isolerende laag dicht op het lichaam wilde dragen heb ik gegokt dat M nèt groot genoeg  - ik zit bij Endura tussen M en L in - zou zijn en het begin okt. 2e hands gekocht. Maar het zit nèt te krap bij mij (1.80 m, borstomvang 102 cm;). Dus heb ik het jack nu toch maar nieuw in L gekocht. Want ik ben absoluut overtuigd van de kwaliteit en vele voorzieningen van dit jack!

Maat: medium

Kleur: oker ( ‘burnt orange’ in Endura-termen)
 
Staat: zeer goed (geen beschadigingen, geen vlekken)

Materiaal: 90% polyester, 10% elasthaan. Isolatie: Primaloft

Eigenschappen:

- Primaloft-isolatie op voorpand, bovenzijde mouwen, schouders en capuchon
- waterafstotend (DWR-coating)
- 2-weg ventilatieritsen (44 cm) vanaf rug tot onder de armen
- op voorpand 2 grote insteekzakken met 27 cm rits die vanwege mesh-voering óók als ventilatie-opening kunnen dienen
- verborgen ruime borstzak aan linker binnenzijde m. 11cm rits en m. audio-poort
- verlengd achterpand
- gevoerde capuchon, verstelbaar met 2 koordjes, met verstevigingsklep. Oprolbaar m.b.v. strap ('hood retainer') die je door ophanglus rijgt en met drukknoop sluit (zie foto)
- reflecterende elementen op rugpand en de verstevigingsklep
- silicone patroon op schouders voor betere grip van je rugzak (zie foto)
- met toggles verstelbaar boord; ophanglus op het rugpand
- machine wasbaar
- gebreken: géén

Opmerking: dit betreft de 1ste editie van dit jack. Daar ik er zelf niet eens mee gefietst heb, verkoop ik het voor de prijs waarvoor ik het gekocht heb. Kortom, wie het eerst komt die het eerst ....een prachtig winterjack heeft.

Update 2/11: ik heb vandaag het nieuwe jack (versie II) ontvangen en dat heeft niet meer de mogelijkheid om de capuchon op te rollen. Dat is dus een voordeel van de 1ste versie! 

Nieuwprijs was: € 149,-

Vaste prijs: 70,-


Bezorging: ophalen/(passen) in Den Haag of in overleg verzenden op kosten koper (bij voorkeur DHL maar PostNL kan ook

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie