Cube Reaction GTC SL ** VERKOCHT **

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Jo_VdB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 13 december 2020, 19:29

FIETS staat in Belgisch Limburg ( 40 km van Maastricht)
Fiets kan ook bezichtigd worden in Westerlo (Provincie Antwerpen)

Bij aankoop wil ik ook wel naar Nederland rijden (mocht de afstand wat ver zijn voor je)

Ik garandeer je een fiets praktisch niet te onderscheiden van nieuw en in zeer goede staat

*****************

Cube Reaction GTC SL Super Light in absolute nieuwstaat en volledig onderhoud gehad Super licht carbon kader

Fox StepCast 32 mm voorvork, met remote (onderhouden met Fox Gold 20W olie)
XT shifters
XT remmen en schijfremmen in prima staat
XT ketting - nieuw
XT tandwielen - nieuw
XT derailleur - nieuw
XT crank (2x11 speed)
headset - gedemonteerd en nieuw vet erin
HOPE bottom bracket (TOPkwaliteit met inox lagers). Een fotootje hiervan maken is niet mogelijk...
nieuwe handvaten
enzovoort

Verkocht met Fulchrum 29" velgen met industrielagers en Continental Protection Race-King banden
Wielen zijn recht, zonder speling op naven, et.
Wielen zijn bijna als nieuw, gezien de fiets gebruikt werd met DT Swiss M1700 velgen


Ikzelf ben 1m83
Mijn zoon rijdt op dezelfde fiets, en die is 1m89.
--> idealiter ben je tussen de 1m80 - 1m90. (opgegeven maat is XL)

GEEN enkele kost te verwachten de komende maanden.

Indien gewenst geef ik je bij aankoop ook info over hoe een MTB correct te onderhouden en met welk materiaal.
Maar dan moet je naar mij komen, dan kan ik je alles tonen, illustreren, ....


Fiets kan eventueel ook gekocht worden met zeer degelijke en zeer sterke DT Swiss M1700 velgen met tubeless Victoria Barzo banden (als nieuw) - DT Swiss 350 ratchet systeem (als nieuw, met speciaal DT Swiss vet erin)

Nergens speling, nergens kraakjes, nergens beschadingen aan het carbon (ook niet aan de chainstays) kortom een fiets die beter is dan wanneer hij van bij de dealer vandaan kwam...

1.200 euro met de Fulchrum velgen
1.450 euro met de DT Swiss velgen (nieuwstaat)

ALLE verslijtdelen (ketting, derailleur, tandwielen,...) zijn dus vervangen door Shimano XT materiaal - nieuw

Proefrit mogelijk.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie