*SOLD* Carbon 29+ velgen (Nextie), nieuw, evt. als wielset, nu met foto's en nieuwe prijs

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Had 27,5+ velgen besteld bij Nextie, maar 29+ gekregen.

Omdat retour sturen een heel ding is, mag ik deze van Nextie met een forse korting aanbieden.

Normaal kosten deze velgen inclusief verzenden, invoeren, BTW etc. € 720, en nu zijn ze te koop voor € 480 [Edit]: op 1 van de velgen zitten en paar schoonheidsfoutjes welke geen invloed hebben op de sterkte oid. Daarom mag ik ze nu nóg goedkoper aanbieden: 300 euro voor de set!. Ze zijn extreem licht (onder de 430 gram per velg). [Edit: 423 en 426 gram]

Afwerking:
- UD free coating,
- 32 gaats,
- geen decals, alleen heel subtiel "N Premium Edition" bij het ventielgat.
- Interne breedte 49mm.
- Axial Direction Angle spaakgaten: 8 graden
- Offset spaakgaten: 5mm, ERD 607mm
- Garantie 3 jaar (maar heb in de 6 jaar dat ik nu met Nextie velgen bouw hier nog nooit gebruik van hoeven maken).

Het gaat dus om deze velgen: https://www.nextie.com/fatbike-xiphias-single-wall-29
Foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ik heb ze zelf ook in gebruik, en ik vind het een wereld van verschil qua aanzetten en insturen dat met m'n set met Stan's Hugo velgen.

Mocht je nu denken 'wat moet ik met velgen, ik wil een wielset', kan ik het volgende aanbieden:
Je kunt dan zelf de onderdelen van de set bepalen, en betaalt dan alleen de meerkosten van de betreffende onderdelen. Indien je nog goede naven hebt kunnen we die natuurlijk ook gebruiken, dan betaal je alleen nog de spaken en nippels.

Mochten er aanvullende vragen zijn hoor ik het graag.
Laatst gewijzigd door Jan the Man op zo 25 september 2022, 14:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Up en een mega prijsverlaging :-q
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Verkocht :winkie:
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Gesloten