Novatec M30 carbon wielset

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Te koop vanwege wijziging plannen, set is gloednieuw en alleen uit de doos gehaald voor de foto's.
Voor 27.5" en met een moderne velgbreedte (inwendig) van 30mm. Ideaal voor 2.25 tot 2.6 banden!

- hookless velgprofiel.
- geschikt voor alle cassettes met Shimano HG passing van 8- tot 12- speed, dus ook bijvoorbeeld Sram NX en diverse Sunrace cassettes (niet voor Sram XD en Shimano Microspline passend, daar zijn echter wel body's voor te koop).
- boost inbouwmaat, 110x15mm voor en 148x12mm achter.
- zesbouts schijfbevestiging.
- 32 spaken.
- aluminium body (ik zou daarom cassettes met een spider aanraden).
- gewicht ongeveer 1.800 gram.
- de teksten zijn stickers, dus kunnen makkelijk verwijderd worden als je dat mooier vindt.

Wielen zijn af-fabriek tubeless getaped en komen compleet met tubeless ventielen. Dus latex erin kieperen en rijden maar.
Uiteraard kan er ook gewoon met binnenbanden gereden worden.

Met ongeveer 1.800 gram een net gewicht voor zulke brede wielen en daarmee ook stevig genoeg voor wat stoerders dan alleen xc-gebruik.

Op te halen regio Tilburg of -op risico koper- te verzenden in de originele dozen (doos met wielen zit in een tweede iets grotere doos).
Afhaalprijs €600,- / verzendkosten afhankelijk van wat de koper wil (wel of niet verzekerd, huisadres of afhaalpunt etc.).

Mocht je ergens hulp bij nodig hebben (monteren, tubeless maken, whatever) kan dat geregeld worden bij ophalen.
Bakkie koffie/thee en slap geouwehoer over fietsen is inbegrepen ;-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Deze ad heb ik samengevoegd met een andere dus gaat nu dicht.

Wielset is nog wel te koop! :)
(dd 10-3-2023).
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gesloten