12-speed Shimano / diverse 29" banden / 135 mm zadel / Lazer helm / Felt wielset / 203 mm remschijf

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
caspervboggelen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 5 september 2017, 18:33
Mijn mountainbike: Superior XP969

Ik heb een bult fietsonderdelen te koop, mede opruiming van de reserveonderdelenlade, mede vanwege twee nieuwe wielsets en mede vanwege een fiets. Aangezien ik het geleur via Marktplaats een beetje beu ben, gooi ik het hier neer. Weet ik ook gelijk zeker dat het bij liefhebbers terechtkomt ;-)

Voor alles geldt dat het op te halen is in Apeldoorn, Zuidbroek, maar verzenden is ook geen enkel probleem! Combineren? Graag! Dan kunnen we vast nog wel iets met de prijs doen… Biedingen zijn natuurlijk ook altijd welkom hoor.

Alle foto’s zijn hier (geordend in submapjes) te vinden: https://drive.google.com/drive/folders/ ... haOG4h5zzt

Aangezien het nogal veel is, eerst even een samenvatting/inhoudsopgave:
  • Aandrijving – Shimano Deore 12-speed cassette 10-51T + bijbehorende ketting
  • Racefiets wielset – FFWD F4D DT240s 45 mm carbon (disc/remschijf)
  • Remschijf – Shimano SLX RT66 203 6-bout
  • Zadeltas – Topeak Wedge Pack II maat M
  • Zadel – Fizik Aliante R5

Shimano Deore M6100 12-speed 10-51T cassette (geschikt voor MicroSpline body) met bijbehorende ketting
Staat: 9.5/10 (zo’n 200 km bereden)
Reden van verkoop: nieuwe wielset heeft helaas geen MicroSpline body…
Richtprijs: €120 voor cassette + ketting (zgan)


Fast Forward FFWD F4D FCC DT240s 45 mm carbon (disc/remschijf)
Staat: 8/10
Reden van verkoop: toch liever op de gravelbike/MTB ;-)
Richtprijs: €800,- exclusief schijven (+€80,-), cassette (+€35,-) en bandjes (+€60,-)


Shimano SLX RT66 6-bout remschijf (203 mm)
Staat: 9/10 (zo’n 1500 km gemonteerd geweest)
Reden van verkoop: kwam bij een nieuwe wielset, maar ik vind 180 mm groot zat
Richtprijs: €15,- €12,50


Topeak Wedge Pack II maat M Zadeltas (0.95L – 1.25L uitbreidbaar met rits)
Staat: 7.5/10 (functioneel prima, wel veel km’s achterop gezeten, dus moddersporen)
Reden van verkoop: gebruikt met MTB achterband, wil een kleiner model voor mijn gravelbike
Richtprijs: €12.50? €10,-


Fizik Aliante R5 (normaal) zadel 279 x 138 mm
Staat: 8/10, uitstekende staat, hooguit lichtelijk vies op de foto’s, maar krijgt nog een doekje hoor
Reden van verkoop: kwam bij mijn vorige fiets, lag in de reservelade, maar is te smal, dus overbodig
Richtprijs: €45,- €40,-


Zoals al eerder gezegd, link naar alle foto's: https://drive.google.com/drive/folders/ ... haOG4h5zzt
Laatst gewijzigd door caspervboggelen op za 12 november 2022, 18:01, 15 keer totaal gewijzigd.
caspervboggelen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 5 september 2017, 18:33
Mijn mountainbike: Superior XP969

Behalve de twee zadels loopt het nog niet echt storm, dus ik heb de prijzen op het forum wat verlaagd ;-) Een goed bod is natuurlijk ook welkom!
caspervboggelen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 5 september 2017, 18:33
Mijn mountainbike: Superior XP969

Weer een aantal items verkocht en nog twee achterbanden toegevoegd!
caspervboggelen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 48
Lid geworden op: di 5 september 2017, 18:33
Mijn mountainbike: Superior XP969

Conti achterbandjes verkocht en carbon FFWD wielsetje voor de racefiets toegevoegd :-q
Plaats reactie