VERKOCHT mag slotje op:Specialized Enduro Comp 29" 2016 maat M

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

Het nieuwe frame ligt al klaar en de laatste tijd rij ik toch overwegend hardtail dus deze moet ondanks dat ie super veelzijdig is en lekker rijdt ruimte gaan maken.

Deze zo goed als nieuwe fiets is ideaal voor iemand die op zoek is naar een fijne, veelzijdige 29” MTB die met hetzelfde gemak 27.5 en 29" rijdt en efficiënt trapt, waardoor je in Nederland een hoog tempo kan rijden en in de bergen makkelijk naar boven komt. Door de progressieve geometrie geeft de fiets naar beneden voldoende vertrouwen.

Framemaat M is geschikt voor rijders van ongeveer 168cm - 178cm, met mijn 177cm paste hij mij perfect.

Het frame is voor een deel ingepakt met invisiframe (protectiefolie) en heeft de gebruikelijke krasjes en slijtage maar is verder onbeschadigd, geen deuken.


Specificatie:
De aandrijflijn is nieuw met 1x12 SRAM GX en twee X01 kettingen, een SRAM 28T kettingwiel waarmee je echt overal naar boven komt. (Evt. een ovaal kettingblad is bespreekbaar)
De Shimano XT M8000 met SRAM Centerline schijven met nieuwe remblokken en amper een jaar oude remschijven.
De Command Post IRcc dropper doet het alsof ie nieuw is (wat niet zo raar is omdat er een langere dropper in heeft gezeten :winkie: ).
De RockShox Pike RC 29 Solo Air heeft is vorig jaar geserviced net als de Fox Float Performance achterveer, beide kunnen nog even vooruit.
De wielen zijn de oorspronkelijke Roval wielen met de Specialized Butcher/Slaughter combi voor maximale grip en efficiënt trappen, de haartjes zijn eraf maar het profiel is nog uitstekend.
De Z-Cage heeft de Specialized EMT tool eronder waarmee je altijd alle benodigde gereedschap bij je hebt.
Komt met extra derailleurhanger.

Meer is in de SYS te vinden;viewtopic.php?f=14&t=151639&p=2620852
De fiets wordt verkocht zonder MTB-trappers.
Ophalen in Arnhem want zoiets moois moet je eerst voelen en bekijken.

Om je een beeld te vormen van hoe die er bij staat:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ook Peter op do 26 mei 2022, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker fietsen!
Gebruikersavatar
Ook Peter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo 16 september 2015, 08:45
Mijn mountainbike: Kleurig; (Commencal, Cotic, Project12, Sparta)

23 mei upje (omdat het nog kan)
Lekker fietsen!
Gesloten