Raceface Aeffect R dropper post 125 mm, vraagprijs € 159,-

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
udo van dongen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: zo 13 juli 2014, 14:02
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Comp 2, YT Decoy Shred
Contacteer:

Te koop: Raceface Aeffect R 31,6 x 385, 125 mm dropper. Hij zat in de nieuwe fiets van mijn vriendin en we hebben hem 1x gebruikt maar direct vervangen voor 1 met meer travel. Zit geen hendel bij, maar dan heb je wel direct alle vrijheid om er een te kopen die perfect past bij jouw remsysteem.

Vraagprijs is €159,- .

Plaatjes zat te vinden van deze dropper, dus daarom geen foto. Nieuwprijs is trouwens €240,-
Een gek alleen is zo gek nog niet
Gebruikersavatar
udo van dongen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: zo 13 juli 2014, 14:02
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Comp 2, YT Decoy Shred
Contacteer:

udo van dongen schreef: do 7 april 2022, 21:22 Te koop: Raceface Aeffect R 31,6 x 385, 125 mm dropper. Hij zat in de nieuwe fiets van mijn vriendin en we hebben hem 1x gebruikt maar direct vervangen voor 1 met meer travel. Zit geen hendel bij, maar dan heb je wel direct alle vrijheid om er een te kopen die perfect past bij jouw remsysteem.

Vraagprijs is €159,- .

Plaatjes zat te vinden van deze dropper, dus daarom geen foto. Nieuwprijs is trouwens €240,-
Zag hem net weer liggen en om hem maar weer eens onder de aandacht te brengen maar ff omhoog schoppen
Een gek alleen is zo gek nog niet
Plaats reactie