Verkocht! YT Capra CF Pro Race 2019 mt L, nog geen 1000km

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
xplorer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1167
Lid geworden op: vr 16 november 2007, 22:29
Mijn mountainbike: (s) zijn kwalitatief beter dan mijn prestaties ;)

`Te koop,

Deze werkelijk als nieuwe super enduro fiets uitgerust met enkel de beste onderdelen beschikbaar.

Deze YT Capra CF Pro Race is het neusje van de zalm van Enduro mountainbikes. Dit exemplaar is heb ik direct na aanschaf medio 2019 custom laten bestickeren en decoreren met Super Mario Effecten, dit is de enige wereldwijd, custom gemaakt door Laslo Nemith design in opdracht van mij. Deze stickers zijn verwijderbaar en eronder zitten gewoon de originele details.

De fiets is uitgerust met enkel de best beschikbare onderdelen, Shimano XTR schakeling met speciale E- Thirteen cassette, E-thirteen LG1-R carbon crankset en LG1-R carbon 27,5" wielen, FOX 36 Factory Grip2 vork met Kashima coating en 170mm veerweg, FOX Float X2 Factory demper met Kashima Coating en FOX Transfer Factory zadelpen met Kashima coating. Het full carbon frame is tevens uitgerust met 170mm veerweg en stoppen doe je met heerlijk krachtige Avid Code RSC remmen.

Dit is werkelijk een fantastische fiets om mee door de bergen te rijden en af te dalen, of een dag in het bikepark te schredden.

Helaas ben ik er zelf nauwelijk aan toe gekomen op deze heerlijke fiets te rijden, en is er maximaal 1000km mee gereden. Ik heb er nooit mee in een bikepark kunnen rijden, en dat valt de fiets ook af te zien.

Wordt verkocht zonder pedalen, en inmiddels is de fiets uitgerust met een set Hans Dampf- Rock-Razor banden

Vraagprijs: EUR 3.750,-

Tijd voor het lekkers:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
xplorer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1167
Lid geworden op: vr 16 november 2007, 22:29
Mijn mountainbike: (s) zijn kwalitatief beter dan mijn prestaties ;)

Verkocht
Gesloten