Mag gesloten worden.

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2110
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49

Te koop:

Ardent is VERKOCHT

1x Maxxis Ardent 29x2.25 band
(als nieuw ! 144,1km mee gereden volgens de Strava registratie en dat is letterlijk alleen op de UHR routes geweest, gietnaden vd mal zitten nog op het profiel)

Prijs: 22 Euro afgehaald (Muiderberg) en in geval van verzenden delen we de 6,95 verzendkosten.

Gekocht als voorband, om de Bart Brentjens Challenge mee te rijden. Maar die marathon heb ik helaas moeten afzeggen. Verder rijd ik grotendeels alleen maar op de UHR en dan is deze band (voor mij persoonlijk) teveel van het goede en heb ik aan mijn semi slicks genoeg.

Verder een prima band hoor. Rijdt verrassend vlot voor zo'n lichte trail band !! Het is echte alleskunner en doet het goed in droog zand t/m lichte modder en alles daartussen in. Stuurt heel prettig !

Kenmerken:
60 TPI
Dual Compound
Exo zijwang bescherming
798 gram (zelf gewogen)


Komt nu ook een Forekaster 2.2 bij. Totaal €44 ex verzenden. Forekaster alleen in de set met de Ardent verkocht. Ardent mag wel los weg.
120 TPI Dual Compound met Exo zijwang bescherming. 695 gram zelf gewogen.
Laatst gewijzigd door Stunning op di 26 oktober 2021, 23:14, 6 keer totaal gewijzigd.
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2110
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49

+ Forekaster nu als perfecte winterset.

Afbeelding
url nl
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2110
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49

Forekaster kan nu ook los weg. Deze band laat zich door niets tegenhouden en rolt nog licht ook. Laat zich bijvoorbeeld mooi combineren met een Ikon achter.

2.2"
120 TPI
TR
Exo
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2110
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49

Komt ook nog een Ikon 2.2" bij.

Perfect te combineren met de Forekaster of Ardent voor. Hele snel lopende en soepele band !

Prijs €22 ex verzenden.

Heeft ook slechts 144,1 km gelopen op alleen UHR ondergrond.
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2110
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49

2x set deals:

Ikon + Ardent €40
Forekaster + Ardent €40

Prijzen zijn voor afhalen. Versturen kan ook, á €6,95.
Gesloten