Verkocht

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Superbärt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 5 oktober 2004, 23:41

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding






Prachtige bikepacking 29+ trail mountainbike te koop. Deze bike is geschikt voor alles van een rondje cruisen/gasgeven op je locale route, tot meerdaagse tochten door het (hoog) gebergte met je hele uitrusting op je fiets. De Trek 1120 is ontworpen om bagage zéér stabiel te vervoeren, zodat je tijdens het offroad rijden geen last van schommelen, rammelen of wat dan ook. De rekken vóór en achter maken het mogelijk je bagage zéér stevig te verstouwen. De speciale harnassen met bijbehorende drybags zijn hierop de perfecte aanvulling.
Door de 29+ banden heb je overal en altijd grip en comfort, zonder het gewicht van een verende voorvork. Nu voorzien van een iets grover setje WTB Rangers, de originele Bontrager Chupacabra krijg je erbij. Ook de remmen zijn geüpgrade, naar Guide RSC 4 pots, zéér krachtige en fijn moduleerbare remmen.
Stuurtje en handvatten zijn van SQ labs; comfortabel op de lange ritten en wendbaar tijdens het knallen. Setje midden-bar-ends voor een extra handpositie tijdens verbindingsstukken over de weg.
Zadel is een practisch nieuw Selle Italia Novus Boost zadel, ook zeer comfortabel.
Ketting, cassette en derailleur wieltjes zijn nog goed voor een heel seizoen ongelimiteerd gebruik. Wiellagers, bracket en freehub ook nog lang niet aan vervanging toe. Ketting blad is nu een q ring die nog héél lang mee kan, de originele ronde van raceface krijg je praktisch ongebruikt mee.
Uiteraard met clutch derailleur en dropper.

Gaat weg om maar 1 reden; hij is toch net te klein voor mij met m'n 2.04 m.. Anders had ik m nooit weggedaan.

Gezien de perfecte staat en de upgrades gaat ie niet weg voor een onzinbedrag. €1750 lijkt mij een goeie prijs voor deze rijklare zéér veelzijdige MTB.
Incl levenslange garantie op het frame via mij, dat zet ik op papier voor je.
Laatst gewijzigd door Superbärt op do 30 september 2021, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm just here to regulate funkyness.
Als ik val dan sta ik op, en als ik sta dan val ik op.
"How does Danny Hart sit down with balls that big!?"
Superbärt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 5 oktober 2004, 23:41

Ip
I'm just here to regulate funkyness.
Als ik val dan sta ik op, en als ik sta dan val ik op.
"How does Danny Hart sit down with balls that big!?"
Superbärt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 5 oktober 2004, 23:41

Deze is foetsjie
I'm just here to regulate funkyness.
Als ik val dan sta ik op, en als ik sta dan val ik op.
"How does Danny Hart sit down with balls that big!?"
Gesloten