Kona Honzo DL/AL frame maat M met Reverb dropper

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
jeanke6
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 14 maart 2012, 18:03
Mijn mountainbike: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Trek Madone 4.5

Item: Kona Honzo DL/AL maat M
Plaats: regio Amsterdam (en in het weekend ergens in het bos)
Vraagprijs: 550€ (incl Reverb dropper seatpost) / 450€ (exp dropper)
Reden van verkoop: carbon
Afhalen of ergens afspreken
Extra info: inclusief RockShox Reverb droppper zadelpen 34,9mm - 125mm ; headset ; GXP bottom bracket ; originele Kona zadelpen

Frame Material: Kona 6061 Aluminum Butted - bosst standard
Size: M
Optimized for 120mm fork travel
Headset: FSA Orbit 1.5 ZS NO.57
Seatpost: Kona 400mm setback
Seat Clamp: Kona Clamp
Paint Color: Matt Deep Purple w/ Silver & Green Decals

Dit zegt Kona over dit fantastisch speelse trail hardtail:
"A brand new model for 2016, the Honzo DL takes all the aggressive and progressive geometry of its cromoly cousin and smashes singletrack with a cherry-picked parts package on a perfectly crafted alloy frame. Think of it as a Process 111 without the rear travel.
A new tubeset and fit geometry maintains the stiffness and durability of a cromoly frame while reducing weight by as much as 40 percent (depending on size). Other improvements include an increased reach to match the sizing used on our Process bikes, and a press fit 92 BB and 12x148 axle for maximum tire clearance."

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door jeanke6 op do 11 november 2021, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
jeanke6
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 14 maart 2012, 18:03
Mijn mountainbike: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Trek Madone 4.5

prijs update
jeanke6
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 14 maart 2012, 18:03
Mijn mountainbike: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Trek Madone 4.5

koper komt niet opdagen dus weer op de markt...
jeanke6
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 14 maart 2012, 18:03
Mijn mountainbike: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Trek Madone 4.5

De feestdagen komen eraan dus prijzen verlaagd. Het frame hangt hier al even tegen de muur en hoort in het bos thuis. Wie komt hem ophalen en uitlaten?

Moest er interesse zijn dan kan ik ook groep, remset, stuur etc voorzien. Eventueel zelfs wielen. Enkel vorkje nodig dan maar die zijn ondertussen ook weer geleverd in de shops
seels
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 29 oktober 2018, 23:38

Nog te koop?
jeanke6
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 14 maart 2012, 18:03
Mijn mountainbike: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Trek Madone 4.5

Hallo,

Deze weer even vanonder het stof halen. Frameset hangt hier nog steeds aan de muur stof te vangen. Zonde; iemand die hem weer wil uitlaten in het bos?


gr
Jan
Plaats reactie