Kona Honzo ST 2019 (L) met Hope remmen RS Pike en SRAM GX

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
franciss
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 17 juni 2005, 21:15

Hallo Allemaal.

Door vroeger veel op fora te zitten ben ik ooit verslaafd geraakt aan stalen fietsen. Ze zijn natuurlijk ook erg mooi, maar nu heb ik er helaas 1 staan waarop ik echt veel te weinig fiets... :-?

Door de aankoop van een Kona Hei Hei 2021 is de overlap met deze fiets te groot geworden Heb hem met liefde samengesteld. Ik heb volgens Strava met deze fiets nog maar 1600km gereden, waarschijnlijk iets meer door wat ritten die ik niet heb opgenomen. Zal wel rond de 2000 liggen.

De fiets heeft de gebruikelijke kleine krasjes her en der die horen bij normaal gebruik.

Onderdelen
Frame: Kona Honzo ST (staal dus) 2019 Large, groen met een glitter er in (zie je niet goed op de foto)
Vork: Rockshock Pike 120mm
Remmen: Hope tech 3, met Hope e4 klauwen, 200mm voor en 180mm achter hope schijven. Met gevlochten leidingen. Deze remmen zijn echt geniaal!
Dropper: Reverb 160mm met hendel op het stuur
Aandrijving: SRAM GX 11sp
Cranks: SRAM GX
Balhoofd: Hope
Wielen: WTD KOM light 129 (achter heeft een slagje, eventueel in overleg ook met andere wielset)
Banden: Voor: Maxxis Ardent 2.25 EXO TR, Achter: Maxxis Ikon 2.2 3C EXO TR. Eventueel in overleg met ONZA Ibex 2.25 (meer een downhill band)
Bidonhouder: Mooi in thema een staal slank houdertje.

Deze fiets kan nog eindeloos mee. Ben je bekend met de honzo? dan weet je dat het een hardtail is die niet bang is voor het wat ruigere werk.

Vraagrijs 3500,- Maar hoor graag een bod van jullie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
franciss
All rounder
All rounder
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 17 juni 2005, 21:15

Upje?! Staat nog altijd te koop.
MERLIN
All rounder
All rounder
Berichten: 120
Lid geworden op: vr 4 juni 2004, 20:52
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi - Chris King/Ryde trace trail

Gave fiets! Nog beschikbaar?

Gr Kees
Shendrea
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: ma 19 juli 2021, 18:16

Leuk gedaan met de "bling". Ben ik meestal geen fan van maar de gouden onderdelen zijn hier erg smaakvol gebruikt :)
Plaats reactie