VERKOCHT Setje Schwalbe Nobby Nic 29” 2.25 Addix skinwalls nieuw

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Gesloten
Gebruikersavatar
motormuis
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 309
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 14:31
Mijn mountainbike: Santa Cruz Chameleon custom build

Setje van 18km en een weekje jong, om te proberen, maar de kleur is niet mijn ding. Nieuwprijs was ruim €70 en ze mogen op het forum weg voor maar €50. Voor de goede orde: het gaat om een set van 2 dezelfde buitenbanden.

Ze zijn met slechts 680 gram erg licht. Er zit alleen wat stof op van het korte testritje.

Opsturen kan tegen kostprijs of gezellig halen in Enter, Overijssel

Afbeelding
Laatst gewijzigd door motormuis op vr 23 juli 2021, 09:37, 3 keer totaal gewijzigd.
De grens ligt bij gekneusde ribben.
Gebruikersavatar
MarkMeisner
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1414
Lid geworden op: do 8 mei 2008, 12:22
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega 290

Welke ADDIX is het precies? De Nobby Nic is namelijk in vijf verschillende ADDIX'en te krijgen :o SuperTrail, SuperTrail Soft, Super Ground, Performance en nog een DD, Raceguard.

Niet lullig bedoeld, maar de huidige nieuwprijs ligt rond de 45/55,-, jouw prijs zal de verkoop niet bevorderen. Nevermind, overheen gelezen. Het gaat om een setje. Dan is het een hele mooie prijs! :-q
Gebruikersavatar
motormuis
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 309
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 14:31
Mijn mountainbike: Santa Cruz Chameleon custom build

Het gaat om de Speedgrip Liteskin EVO en het is inderdaad de set. Bedankt voor je aanvulling. Meer info heb ik helaas niet. Ze zijn (uiteraard) TL Ready.

Edit: gereserveerd!
Edit: verkocht!
De grens ligt bij gekneusde ribben.
Gesloten