--------- VERKOCHT -------- Garmin Vivoactive 4 - Nieuw

Bied hier je mountainbike, frame, onderdelen of wat maar met mountainbiken te maken heeft aan.
Plaats reactie
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Hierbij biedt ik een Garmin Vivoactive 4 Black/Slatte smartwatch met GPS (en vele anderen functies) aan.
De reden van verkoop is dat ik dit horloge gewonnen heb maar er zelf niks mee doe. De opbrengst wordt in een nieuwe Canyon Spectral gestoken! :D

Het horloge is splinternieuw, en alleen even uit de doos geweest om hem op de foto te krijgen, de beschermfolie zit er nog op.

Functies: zie de website van Garmin: https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/64338 ... 4-12#specs

De nieuwprijs bedraagt €329,99; maar voor €260 mag hij weg! (een goed bod kan altijd overwogen worden).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Extra informatie:
Merk: Garmin
Model: Vivoactive 4 (Black/Slatte uitvoering)
Staat: Nieuw
Plaats: op te halen in Deventer (Overijssel), verzenden ook mogelijk (Via PostNL, normaal €6,50 | aangetekend €8,15).
Laatst gewijzigd door ThijsvdWoude op vr 20 december 2019, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
EqB
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 15:12
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element custom, Voodoo 29'er

Hoi, mooi horloge, heb er wel belangstelling voor. Heb je iets van een bon of bewijs voor evt garantie? Hoor graag, grtz erik
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

EqB schreef: wo 18 december 2019, 01:09 Hoi, mooi horloge, heb er wel belangstelling voor. Heb je iets van een bon of bewijs voor evt garantie? Hoor graag, grtz erik
Hoi Erik, de bon is aanwezig! (Digitaal en op papier)
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
ThijsvdWoude
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: ma 26 november 2018, 13:45
Mijn mountainbike: Canyon Spectral AL 6.0

Kickje! :lol:
"If you don't push the boundaries and fail at the limit of your capacities, you're not learning." :lol:
Plaats reactie